(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Propaganda a semnat creatia si strategia proiectului de comunicare Tchibo, “Aventurile Bobului de Cafea”, integrat sub umbrela campaniei aniversare de 60 ani. Dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de relatii publice de la Eye PR, campania este dezvoltata in presa scrisa in urma unei selectii de proiect a agentiei.
Contul de media este derulat in perioada iulie – octombrie 2009. Materialele care vor comunica mesajele Tchibo includ advertoriale in media scrisa, spoturi radio, o componenta online, una de PR. La acestea se mai adauga un site dedicat si alte activari BTL in hypermarket-uri. Bugetul de media Tchibo este administrat de agentia Mediaedge:cia.
Echipa care a dezvoltat campania este formata din partea Propaganda de Vlad Bojan – Head of Design, Paul Cioran – Copywriter, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Miriam Ivanescu – Senior Account Executive, Codruta Parvuletu – Account Manager si Sonia Vlad – Account Director, iar din partea Tchibo din Monica Radulescu – Marketing Director si Carmen Oprea – Brand Manager.