Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017

Lidl, TrolleyCam, The Smyths
Agency, Chemistry
sursa: Chemistry, Youtube

Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.

adplayers. Iulian Toma

Cea mai recenta campanie a lantului de magazine Lidl este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV anunta reprezentantii de comunicare ai agentiei de publicitate Chemistry, Irlanda..

Campania Chemistry’s ‘TrolleyCam’ semnata de strategii si creativii agentiei irlandeze aduce in prim plan cumparatori care interactioneaza parca pe scena unui veritabil reality show, infatisand aspecte normale la cumparaturi. Campania este deja Live in Irlanda, pe canale TV, online, print, radio, digital, si platforme OOH.


Lidl, TrolleyCam’, The O'Connors

Agency: Chemistry

Uneori comice, alteori stanjenitoare, de pilda, cand mama si „copiii” ajung la raionul cu prezervative (TrolleyCam, O'Connors), scenele sunt aduse in spotul TV Lidl de premiatul autor de film documentar Ken Wardrop, care a stiut sa aduca in creatia publicitara relaxarea si realismul interactiunilor intre cumparatori.

Comunicarea Lidl continua parteneriatul dintre lantul international de magazine cu creatia Chemistry Irlanda, dupa ce agentia semna in iarna trecuta campania „Homecoming” din preajma Sarbatorilor de  Craciun.



Lidl, Homecoming

Agency: Chemistry, Irlanda

Potrivit reprezentantilor de comunicare, strategii si creativii agentiei au preferat o abordare off-the-wall a campaniei TrolleyCam’. Cea mai recenta creatie a agentiei irlandeze pentru Lidl a fost realizata fara brief si fara actori - doar cumparatori care angajeaza o interactiune noua, reala la fiecare raft din magazin.

Filmat in patru locuri de pe teritoriul Irlandei, seria de spoturi TrolleyCam surprind o varietate mare de cumparatori din aria de distributie a mesajului. Potrivit lui Robert Boyle, Deputy Creative Director, Chemistry Irlanda, pentru a prinde diversitatea clientelei lantului de magazine in cele patru locatii din Irlanda, filmarile s-au desfasurat pe perioada a sase saptamani si a cuprins peste 450 de cumparatori la filmarile cu producatorul de documentar Ken Wardrop.

„Lidl s-a extins foarte mult in ultimele 12 luni” spune Deirdre Gunning, Client Service Director la Chemistry. „Principalul obiectiv al campaniei a fost acela de a arata cumparatorilor cat de mare este diversitatea de produse, dar si ce economii pot realiza facand toate cumparaturile la Lidl. Lantul de magazine a investit foarte mult in ultima perioada in dezvoltarea magazinelor, ceea ce pune reteaua intr-o pozitie foarte puternica fata de competitie nu doar valoric ci la intreaga experienta a cumparatorului”

Lidl, TrolleyCam, Luke & Amy

Agency: Chemistry, Ireland


Lidl‘TrolleyCam’, Craig & Mairead'

Credits

Agency: Chemistry

Client Service: Dee Gunning, Audrey Farrelly, Emma Spicer

Planning Director: Sinead Cosgrove

Agency Producer: Fiona McGarry

Executive Creative Director: Mike Garner

Deputy Creative Director: Robert Boyle

Copywriter: Donal O’ Higgins

Digital Strategy: Lynsey Paisley

Production Company: Antidote

Director: Ken Wardrop

Executive Producer: Andrew Freedman

Production Coordinator: Paula Stewart

Lead Researcher: Brian Raftery

Cinematographer: Roman Bugovskiy

Cinematographer: JJ Rolfe

Production Design: Joe Fallover

 

Post Production: Windmill Lane Studios

Editor: John O’Connor

Assistant Editor: Mark Pigott

Colourist: Matt Branton

Flame Artist: Ian Jacobs

Graphics: Shayne Murphy

 

MUSIC

Original, composed by John Hardy "Full Shop"

Copyright Title: “Hey Soul Sister”

Writers: Monahan/Bjoerklund/Lind

Rearranged by Sponge Music

Voiceover: Bob Kelly

Recording Studio: Number 4 Studios, Dublin

Sound Engineer: Mark Henry


Mai mult in Conturi, Licitatii,


PUBLICITATE: