Agency, Chemistry
sursa: Chemistry, Youtube
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
adplayers. Iulian Toma
Cea mai recenta campanie a lantului de magazine Lidl este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV anunta reprezentantii de comunicare ai agentiei de publicitate Chemistry, Irlanda..
Campania Chemistry’s ‘TrolleyCam’ semnata de strategii si creativii agentiei irlandeze aduce in prim plan cumparatori care interactioneaza parca pe scena unui veritabil reality show, infatisand aspecte normale la cumparaturi. Campania este deja Live in Irlanda, pe canale TV, online, print, radio, digital, si platforme OOH.
Lidl, TrolleyCam’, The O'Connors
Agency: Chemistry
Uneori comice, alteori stanjenitoare, de pilda, cand mama si „copiii” ajung la raionul cu prezervative (TrolleyCam, O'Connors), scenele sunt aduse in spotul TV Lidl de premiatul autor de film documentar Ken Wardrop, care a stiut sa aduca in creatia publicitara relaxarea si realismul interactiunilor intre cumparatori.
Comunicarea Lidl continua parteneriatul dintre lantul international de magazine cu creatia Chemistry Irlanda, dupa ce agentia semna in iarna trecuta campania „Homecoming” din preajma Sarbatorilor de Craciun.
Lidl, Homecoming
Agency: Chemistry, Irlanda
Potrivit reprezentantilor de comunicare, strategii si creativii agentiei au preferat o abordare off-the-wall a campaniei TrolleyCam’. Cea mai recenta creatie a agentiei irlandeze pentru Lidl a fost realizata fara brief si fara actori - doar cumparatori care angajeaza o interactiune noua, reala la fiecare raft din magazin.
Filmat in patru locuri de pe teritoriul Irlandei, seria de spoturi TrolleyCam surprind o varietate mare de cumparatori din aria de distributie a mesajului. Potrivit lui Robert Boyle, Deputy Creative Director, Chemistry Irlanda, pentru a prinde diversitatea clientelei lantului de magazine in cele patru locatii din Irlanda, filmarile s-au desfasurat pe perioada a sase saptamani si a cuprins peste 450 de cumparatori la filmarile cu producatorul de documentar Ken Wardrop.
„Lidl s-a extins foarte mult in ultimele 12 luni” spune Deirdre Gunning, Client Service Director la Chemistry. „Principalul obiectiv al campaniei a fost acela de a arata cumparatorilor cat de mare este diversitatea de produse, dar si ce economii pot realiza facand toate cumparaturile la Lidl. Lantul de magazine a investit foarte mult in ultima perioada in dezvoltarea magazinelor, ceea ce pune reteaua intr-o pozitie foarte puternica fata de competitie nu doar valoric ci la intreaga experienta a cumparatorului”
Lidl, TrolleyCam, Luke & Amy
Agency: Chemistry, Ireland
Lidl‘TrolleyCam’,
Credits
Agency: Chemistry
Client Service: Dee Gunning, Audrey Farrelly, Emma Spicer
Planning Director: Sinead Cosgrove
Agency Producer: Fiona McGarry
Executive Creative Director: Mike Garner
Deputy Creative Director: Robert Boyle
Copywriter: Donal O’ Higgins
Digital Strategy: Lynsey Paisley
Production Company: Antidote
Director: Ken Wardrop
Executive Producer: Andrew Freedman
Production Coordinator: Paula Stewart
Lead Researcher: Brian Raftery
Cinematographer: Roman Bugovskiy
Cinematographer: JJ Rolfe
Production Design: Joe Fallover
Post Production: Windmill Lane Studios
Editor: John O’Connor
Assistant Editor: Mark Pigott
Colourist: Matt Branton
Flame Artist: Ian Jacobs
Graphics: Shayne Murphy
MUSIC
Original, composed by John Hardy "Full Shop"
Copyright Title: “Hey Soul Sister”
Writers: Monahan/Bjoerklund/Lind
Rearranged by Sponge Music
Voiceover: Bob Kelly
Recording Studio: Number 4 Studios, Dublin
Sound Engineer: Mark Henry
Mai mult in Conturi, Licitatii,