“Este un program in care toate partile implicate au de castigat,” afirma Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi. “Clientii se bucura de o atmosfera mai placuta si servicii mai bune la cumparaturi, sefii de magazin partener ajung, cu garantii sub ofertele existente in piata, sa-si conduca practic propria lor afacere sigura si cu riscuri minime, in timp ce Profi isi vede magazinele mai bine administrate si mai eficiente economic.”
AdPlayers. Info
Programul prin care Profi face mai buna calitatea serviciilor si eficienta magazinelor sale incredintand managementul acestora unor Parteneri cu experienta a ajuns la 1200 de magazine la finalul lunii iulie.
Odata acceptati in program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operational, cu procese si proceduri gata implementate. Ei nu trebuie sa cheltuiasca nimic pentru identificarea, inchirierea si amenajarea spatiului, iar in cazul preluarii unui magazin cu vechime, acesta are deja o baza formata de clienti fideli. Totodata, beneficiaza de notorietatea brandului PROFI si de strategia de marketing si atragere a clientilor, fara a plati taxe de marketing. Noul Partener nu trebuie sa se preocupe nici in privinta fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfa, PROFI preluand aceasta activitate complexa. Atat Partenerilor, cat si personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire in cadrul acestui program lansat in urma cu mai bine de noua ani, intr-un model de business de success, care si-a demonstrate pe deplin viabilitatea.
“Dintotdeauna, mi-am dorit sa am afacerea mea dar singura nu aveam banii sa o pun pe picioare,” povesteste Anamaria Albu, Partener Profi din Oradea.
“Sunt inginer alimentar si provin dintr-o familie in care toti s-au ocupat de comert, iar mie mi-a placut in vanzari de cand ma stiu. Intr-o zi, pe cand lucram la un magazin dint-un alt mare lant alimentar, o prietena mi-a zis ca a devenit Partener Profi. Nu vrei sa ai si tu afacerea ta? Hai si tu la noi, mi-a zis ea. M-am hotarat imediat. Am plecat cu inima oarecum stransa de la acel retailer, ma gandeam ca daca Profi e mai mic poate o sa ma cam plictisesc aici, doar ca nu a fost asa. In acelasi timp cu mine au mai venit cativa colegi si am facut o echipa de care sunt foarte mandra: ne ajutam, ne intelegem. Am ramas in relatii foarte bune cu acel mare magazin, dar am luat un magazin Profi mic si la inceput mi se parea atat de greu - era inconjurat de piata, cu multa concurenta, in pandemie, ne chinuiam sa vindem. Incet, incet, clientii insa au vazut ca le zambim, ca de multe ori pe cei varstnici ii ajutam sa isi duca plasele, si au capatat incredere. Treptat, magazinul a ajuns unde doream, iar intre timp am mai luat si un magazin sezonier, la intrarea in Felix. Acum preluam deja cel mai mare magazin Profi nonstop din Oradea. Am o echipa stabila si am creat un sistem de bonusuri care ne multumeste pe toti. Cea mai faina parte e ca am reusit in doua saptamani sa am echipa completa, ca s-a dus vestea ca e bine lucrul in echipa mea. Azi imi vad visul cu ochii!”
Cu 28.000 de angajati in peste 1.650 de magazine proprii si Partener prezente in aproape 800 de localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO si PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienti care isi fac zilnic cumparaturile in aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din Romania. Cifra de afaceri a retelei, de 11,6 miliarde lei, plaseaza compania pe locul trei in retailul romanesc.
Mai mult in Business, Market