adplayers. Iulian Toma
Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”- o campanie Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti cu scopul de a-i motiva sa mearga la vot, chiar si dupa o noapte petrecuta in club.
Tinta comunicarii a fost eliminarea macar a unuia dintre motivele de neprezentare la vot a tinerilor: sambata seara tinerii ies in oras, stau pana tarziu si, in aceste conditii, e mai greu sa te mobilizezi pentru vot duminica.
Campania a avut ca scop sa le reaminteasca tinerilor de vot. In cadrul campaniei, mai multe cluburi din capitala si-au schimbat stampilele de la intrarea in club cu stampila „VOTAT”. Astfel, chiar daca au petrecut o noapte lunga in club, campania si-a propus ca, prin stampila de pe mana, sa le aduca aminte de responsabilitatea de a vota, imediat ce se trezesc, sau pe tot parcursul zilei.
Printre cluburile care au participat la campanie se numara: Club Control, E3 by Entourage, Expirat, Halele Carol sau Colectiv, cluburi unde in fiecare sambata vin peste 3.000 de tineri.
Mai mult in Conturi