Pro TV, Prima si Antena 1 au scos de pe post Mediaedge:cia cu URBB
Marti, 23 Martie 2010


 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Pro TV, Prima si Antena 1 au scos Mediaedge:cia cu spoturi URBB de pe posturile de televiziune. Motivul pare sa fie legat de negocierile pe bugetul de media, estimat de AdPlayers la 1,5-2 Milioane EUR pe an. Contul de media a fost castigat de Mediedge:cia (MEC) la inceput acestui an, in urma unei licitatii la care, conform unor surse din piata de media, au mai participat una din agentiile de media membre The Group, si Tempo Media.

Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare ai URBB au promis sa revia cu amanunte in cursul diminetii de maine (miercuri, 24 martie). Potrivit informatiilor AdPlayers, daca in virtutea unor parteneriate deja existente Prima TV si Antena 1 pare sa fi rulat cateva zile contul de media, din a doua decada a lunii martie spoturile URBB par sa fi intrat la rece pe cele doua posturi, in timp ce Pro Tv nu ar fi difuzat deloc campania. In aceasta perioada pare sa fie activa doar campania Holsten pe alte statii de televiziune.

Contactat de catre AdPlayers, Vlad Tudosie seful de vanzari de la Intact (Antena1, Antena2, Antena 3, Euforia si GSP)  nu a comentat informatia.

Detalii si pozitiile partilor, miercuri, 24 martie, in AdPlayers.

Pozitia sefului Mediaedge:cia (MEC): 
Prajisteanu despre contul URBB: Pro TV n-a fost, Prima TV a iesit, Antena 1 continua

PUBLICITATE: