Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024

HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania

AdPlayers. info

Primele doua spoturi Hell Energy cu Michele Morrone, din campania mondiala de imagine.

https://youtu.be/XsL0VNk_8rU

https://youtu.be/WLDy4UjZliM   

Dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania, HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala care va rula in peste 60 de tari.

In primul spot lansat impreuna cu starul din filmul „365 de zile”, Michele Morrone, sunt dezvaluite carisma, stilul de actorie si abilitatile muzicale ale acestuia, iar coloana sonora este propria lui piesa: https://youtu.be/XsL0VNk_8rU . In cel de-al doilea spot - care este disponibil pe Facebook, Instagram, TikTok si YouTube: https://youtu.be/WLDy4UjZliM  - actorul italian este surprins in diferite situatii de viata, savurand bauturile energizante HELL ENERGY.

Potrivit responsabililor de comunicare, campania de imagine cu Michele Morrone deschide un nou capitol din povestea de succes a brandului HELL ENERGY, iar prin aceasta colaborare compania si-a propus sa-si sporeasca prezenta pe pietele internationale si sa-si extinda portofoliul de consumatori.

Filmarile reclamelor care fac parte din campanie au avut loc in Ungaria si sunt parte a unei productii internationale, realizata cu sprijinul unei echipe de aproximativ 100 de oameni si a unui regizor american.

Cu ocazia initierii acestui parteneriat, Michele Morrone a impartasit o serie de aspecte interesante din parcursul lui profesional si personal, spre satisfactia fanilor, care au ocazia sa-l cunoasca mai bine.

Fiecare inceput este dificil

1. Inainte de lansarea filmului „365 de zile”, pe Netflix, in februarie 2020, Morrone ducea o viata obisnuita in nordul Italiei.

2. Acesta si-a pierdut tatal, care lucra ca muncitor in constructii, cand avea doar 12 ani. Dupa ce a absolvit facultatea, a plecat la Roma sa isi incerce norocul, unde a inceput prin a monta parchet.

3. Morrone, 33 de ani, este tatal a doi baieti. El si mama copiilor, stilistul libanez Rouba Saadeh, au divortat la scurt timp dupa nasterea celui de-al doilea fiu, Brado, in 2017.

4. Actorul italian a fost intotdeauna deschis si sincer cu privire la repercusiunile pe care divortul le-a avut asupra lui, printre care si depresia.

5. Dupa divort, Morrone a inceput sa lucreze ca gradinar intr-un sat cu o puplatie de 1.000 de persoane, castigand doar 600 de dolari pe luna.

6. A fost ales, in mod neasteptat, de Netflix pentru rolul principal din „365 de zile”. In momentul cand a primit vestea a crezut ca este o gluma, dar la a treia incercare din partea Netflix a inceput sa banuiasca ca este vorba de ceva serios.

7. Nu-si putea permite sa mearga la castingul din Londra pentru filmul care avea sa fie mai tarziu punctul culminant al carierei sale, asa ca Netflix i-a platit deplasarea.

8. Nu a urmat niciodata o scoala de actorie, dar a filmat mult, incercand mereu sa invete, iar una din ambitiile sale includ interpretarea de personaje mai complexe. Dupa cum a declarat pentru publicatia ELLE, si-ar dori sa joace rolul unui barbat mut care poate comunica doar prin ochi si gesturi.

9. La un moment dat si-ar dori sa joace intr-o comedie sau o drama istorica. Dupa cum a dezvaluit intr-un interviu din People, este fan al seriei Marvel si ar fi bucuros sa joace rolul unui vrajitor malefic.

10. Thrillerul sau „Home Sweet Home Rebirth”, o adaptare a unui joc video cu elemente supranaturale, a fost partial filmat in Budapesta, unde este si sediul HELL ENERGY.

Michele Morrone nu este doar un „baiat dragut”

1. Morrone a invatat sa cante la chitara la varsta de 25 de ani, cu ajutorul videoclipurilor de pe YouTube.

2. Vorbeste bine limbile engleza si araba (fosta lui sotie locuieste in Beirut impreuna cu cei doi copii).

3. A invatat engleza datorita filmului. Dupa ce s-a indragostit de actorie, scopul sau principal a fost sa lucreze in Statele Unite. A lucrat deja cu Megan Fox, vedeta filmelor din seria Transformers, intr-unul dintre ultimele sale filme, aflat in post-productie in prezent.

4. Pe langa actorie, Morrone canta, picteaza si este model. A lansat mai multe albume proprii, iar videoclipul piesei „Feel It”, care poate fi ascultat si in filmul „365 de zile”, are deja 74 de milioane de vizualizari pe YouTube.

5. Au existat zvonuri ca Morrone ar fi fost in Budapesta pentru a cauta locatii pentru un posibil turneu european si a cantat deja piese de pe noul sau album in Bulgaria si Grecia.

6. De asemenea, este invitat frecvent la evenimentele de moda. Dupa una din prezentarile de moda Dolce & Gabbana, tabloidele au publicat o fotografie cu el si Khloe Kardashian in care pare ca sunt apropiati.

7. Adevarul a iesi la iveala: Kim Kardashian a incercat intr-adevar sa-i aduca impreuna, dar fotografia a fost facuta exclusiv pentru brandul care a gazduit evenimentul; intre Morrone si Khloe nu s-a intamplat nimic.

8. Morrone este una dintre imaginile Guess si Dolce & Gabbana; in 2023 el si Katy Perry promovau impreuna un parfum de la D&G.

9. Cat de mult il adora fanele este bine ilustrat de un incident din septembrie 2022, cand a participat la deschiderea unui magazin din Düsseldorf. Din cauza celor 60.000 de fani care au venit in goana sa-l vada, politia a fost nevoita sa inchida strada respectiva.

10. Morrone are in prezent o relatie cu o femeie pe nume Moara Sorió, care lucreaza in consiliere financiara.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: