Credit: Cronicari Digitali / Zaga Brand
Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
AdPlayers. info
Viral, selfie sau mainstream au fost doar cateva dintre keywords-urile care au definit prima expozitie de fotografie #CronicariDigitali, ce si-a propus sa doboare barierele lingvistice dintre generatii prin intermediul social media.
Timp de o saptamana, spatiul AWE - Adaptive Work Environment, din cadrul Palatului Universul din Bucuresti, a fost locatia in care vedete au fost 44 de fotografii cu obiective de patrimoniu din Romania precum Palatul CEC, Casa Monteoru sau Sarmizegetusa, realizate de catre tineri fotografi, amatori sau consacrati si postate pe Instagram.
Credit: Cronicari Digitali / Zaga Brand
Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori. Si cum asocierea a venit natural, de la milenar la millennial, spatiul AWE a fost vizitat de persoane de toate varstele care au dorit sa isi inteleaga trecutul si sa promoveze patrimoniul cultural prin engagement, conectandu-se, astfel, la trecut prin viitor.
”Traim intr-o etapa in care termenul de patrimoniu isi pierde usor, usor, semnificatia. Premisa #CronicariDigitali a plecat de la o simpla idee - trecutul MEU este si AL TAU. La fel si viitorul. Este datoria fiecaruia dintre noi sa nu ne uitam trecutul, povestindu-l si promovandu-l prin social media. Prin aceasta expozitie de fotografie am aratat cum un Cronicar Digital poate spune povestea patrimoniului national intr-un mod original, cu difuzare virala pe feed-ul sau!” a spus Silvia Teodorescu, Managing Partner Zaga Brand.
Workshop-uri de fotografie digitala cu influenceri
Pe langa fotografiile expuse, vizitatorii expozitiei au avut si cateva surprize pe masura. Radu Nita, Dan Posea, Adrian Dan si Cristian Vasile, cunoscut in social media romaneasca sub nickname-ul de Igu, au fost doar cateva dintre highlight-urile acelor zile.
Cei patru cunoscuti influenceri si-au dat intalnire, alaturi de comunitatile acestora, la workshop-uri dedicate fotografiei in social media in care au discutat pe larg despre ce inseamna pasiunea pentru fotografie, cum poate aceasta sa devina un mod de viata din punct de vedere profesional si care sunt “culisele” din spatele unui profil de Instagram de succes.
Expozitia #CronicariDigitali s-a desfasurat in perioada 24 februarie – 1 martie 2019 si a fost realizata cu sprijinul: Domeniile Samburesti, Canon Romania si Profructta
Cronicari Digitali este o campanie de informare si promovare a patrimoniului, ce aduce valorile si traditiile Romaniei fata in fata cu generatia Millennials. Cronicari Digitali este un proiect independent de digital storytelling, dezvoltat si implementat de Zaga Brand. Proiectul se bucura de sustinerea Institutului National al Patrimoniului.
Utilizand platformele de digital storytelling (Instagram, Facebook si Youtube), comunitatea promoveaza patrimoniul cultural prin engagement. Generatiile X, Y si Z se implica in poveste si devin la randul lor ambasadori, prin propriile viziuni. Expertii, parte a generatiei X, povestesc, iar generatia Millennials (Y si Z) transporta identitatea culturala in online, printr-un limbaj pe intelesul tuturor; cu difuzare virala, pe feed-ul lor.
Credit: Cronicari Digitali / Zaga Brand
Mai mult in Conturi, PR, CSR, Digital