Credit: Antalis Interior Design Award
Cu premii de 5500 euro si promovare internationala a castigatorilor, ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD este dedicata profesionistilor in design-ul interior si este supervizata de un juriu prestigios
adplayers. info
Antalis, lider European in distributia de hartie si solutii pentru comunicare vizuala, lanseaza competitia de creativitate Antalis International Design Award care deschide celor interesati multiple posibilitati de a realiza spatii personalizate, unicat.
Lansata la inceputul lunii Septembrie cu o perioada de desfasurare pana la 31 Decembrie 2017, ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD se adreseaza catre designer-ii de interior, arhitectii, furnizorii de tipar, detinatorii brandurilor si studentii sunt invitati sa-si depuna cele mai bune proiecte de design, care contin cel putin un produs din gama Antalis, Coala - brandul referinta destinat comunicarii vizuale. Proiectele castigatoare vor fi jurizate de catre un comitet format din actorii cei mai importanti din lumea designului*, prezidat de cunoscutul scenograf François Confino.
Juriul Antalis Interior Design Awards 2017
- FRANÇOIS CONFINO (presedintele juriului): Arhitect, Scenograf si Museograf - Confino Workshop - Franta
- DAMIEN PERROT: International Design Director – AccorHotels – Franta
- JON SHERMAN: Founder & Creative Director, Flavor Paper – USA
- KARIN SCHIMTZ: Business Development Director - Peclers (Germania - Austria -Elvetia) – Germania
- BENEDICTE DUHALDE: Editor Șef – Revista Intramuros – Franta
- AGNES LAFARGE: Antalis International Market Manager Visual Communication – Franta
- ANEEL KALSI: Art Director - Wallpaper - United Kingdom
« Prin intermediul competitiei Antalis Interior Design Award, ne dorim ca experienta pe care o avem in zona comunicarii vizuale, sa sustina creativitatea si inovatia profesionistilor din industria designului interior si sa le permita depasirea propriilor limite” afirma Alina Penciu Communications Manager Antalis Romania.
„Gama noastra Coala este perfect aliniata tendintelor designului interior, oferind clientilor posibilitatea sa creeze interioare unicat, diferentiindu-se de competitie. Dimensiunile internationale ale competitiei reprezinta un punct forte deoarece va fi un amestec al stilurilor si viziunilor artistice precum si o sursa de inspiratie pentru altii”
Just print your imagination. Inima competitiei Antalis Interior Design Award
« Just print your imagination » este motto-ul competitiei, subliniaza organizatorii. O adevarata mapa de prezentare continand proiecte ingenioase, Antalis Interior Design Awards intentioneaza sa aduca la un loc diferite viziuni artistice din Europa si nu numai.
Competitia va premia cele mai valoroase proiecte finalizate sau in derulare, luandu-se in calcul ca perioada de referinta 1 Ianuarie 2016 -31 Decembrie 2017. Profesionisti (arhitecti, designeri de interior, furnizori de print si detinatori ai brandurilor) pot participa in una sau mai multe din urmatoarele categorii: Industria Ospitalitatii, Restaurant, Retail, Birou, Locuinta si Spatiu public.
Castigatorii vor fi anuntati in martie 2018 si vor beneficia de o larga acoperire media in spatiile prestigiosilor parteneri: Wallpaper si Intramuros. Acestia vor beneficia de vizibilitate crescuta si pe social media, pe site-ul Antalis (peste 4 milioane de vizitatori anual) si de prezenta in cadrul targurilor internationale, precum Architect@Work si Retail Expo, la care Antalis ia parte.
Materiale, premii de 5.500 de euro si promovare internationala
Pentru profesionistii si studentii care nu au finalizat sau nu deruleaza niciun proiect care poate fi inregistrat dar vor sa-si demonstreze talentul, Antalis ofera posibilitatea sa utilizeze un model in alb 3D, pe care il pot reinventa cu solutii din portofoliul Coala.
Castigatorii vor beneficia de expunere media si vor primi €3,500 si €2,000 pentru locul intai, respectiv al doilea. Mai mult de atat, ei vor avea posibilitatea sa transforme ideile in realitate folosind unul din spatiile Antalis. Un premiu special va fi atribuit participantului al carui proiect va castiga inima publicului si va primi cele mai multe “like-uri” pe site-ul Antalis Interior Design Award.
Tiparita in 10.000 de exemplare, eleganta lucrare “BOOK” se vrea a fi o referinta in lumea designului interior, BOOK va prezenta cele mai bune lucrari precum si un portret al fiecarui castigator. BOOK va fi distribuita muzeelor, firmelor de arhitectura, agentiilor de design si celor mai cunoscuti designeri.
Coala. brand-ul suport al concursului
Autocolant, tapet, materiale textile&canvas, suport magnetic… Coala, brand-ul suport al concursului, ofera o gama variata de produse care dezlantuie creativitata arhitectilor si designerilor de interior. Toate inregistrarile se fac online la www.AntalisInteriorDesignAward.com incepand cu 1 Septembrie pana la 31 Decembrie 2017. Toate proiectele vor aparea in Galerie, oferind cresterea vizibilitatii pana la inchiderea competitiei. Detalii despre gama de produse suport de comunicare Coala pe pagina produsului: http://www.antalis.co.uk/business/home/popular-brands/coala.html
Antalis (Euronext Paris: ANTA) este lider European si global (excluzand spatiul SUA) in distributia B2B de hartie si solutii de Packaging si unul din primii trei distribuitori de solutii pentru comunicarea vizualaa din Europa. In 2016, Grupul a raportat vanzari de €2.5 miliarde si are 5,600 de angajati la dispozitia a 130,000 de clienti, companii si tipografi din 43 de tari. Prin intermediul celor 118 centre de distributie, Antalis face zilnic mai mult de 14,000 de livrari la nivel mondial.
Mai mult despre concursul Antalis Interior Design Award
Mai mult in Festival, Concurs, Design,