Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

ADDV Euro RSCG a semnat noua campanie de imagine La Festa pentru Tymbark Maspex Romania.

Conform agentiei conduse de Adrian Dura, proiectul este o premiera pentru La Festa pe piata romaneasca. Campania de imagine este dezvoltata la nivel local pentru prima oara in Romania, pana acum creatia fiind importata din Polonia (tara de origine a brandului).

Campania integrata de comunicare include TV, presa si outdoor si se desfasoara in perioada noiembrie - decembrie.  Potrivit agentiei, noua imagine marcheaza evolutia unui brand aflat de multa vreme in topul preferintelor consumatorilor si se reflecta intr-o noua identitate vizuala, un nou slogan, dar si noi arome in gama La Festa.

Componenta puternic emotionala a noii imagini La Festa, adauga autorii campaniei, este sintetizata prin sloganul “La Festa. Din tot sufletul”, in timp ce conceptul creativ pune in valoare relatia pe care marca a construit-o de-a lungul timpului cu consumatorii sai.

Spotul TV a fost produs de Multimedia Est si regizat de Serge Roman.

info[at]adplayers.ro

AdPlayers.ro/File

/Work

Produs: La Festa,

Advertiser: Tymbark Maspex Romania

Agentie: ADDV Euro RSCG

Catalin Iagaru – Senior Brand Manager.

Dorian Pascuci - Creative Director,

Daniel Catalinoiu - Art Director,

Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter,

Alin Dumitrescu - A/V Production Director,

Magda Schnell – Account Manager

Tana Enedi – Client Service Director,


PUBLICITATE: