Prigat face si etichete OOOnline
Luni, 18 August 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Odata cu schimbarea imaginii, Prigat a decis sa comunice online printr-un website dedicat lansarii noului ambalaj, a noii identitati vizuale si a noii platforme Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (www.ooo2008.ro

Potrivit responsabililor de relatii publice ai campaniei, unul dintre obiectivele platformei de comunicare online a fost sa aduca pe etichete consumatorii produsului.

 

“Totul a pornit de la consumatorii nostri: ei ne-au inspirat atunci cand ne-am hotarat sa schimbam ambalajele Prigat si sa le rezervam un loc special pe eticheta”, a declarat Andreea Nicolcea Senior Brand Manager Prigat. „Pentru a ne apropia si mai mult de consumatorii nostri, ne-am dorit ca schimbarea din viata marcii Prigat sa fie una interactiva”.

 

Concursul de fotografii “Tu & noul ambalaj Prigat” s-a desfasurat pe site-ul www.ooo2008.ro  timp de 2 saptamani. La finalul acestor saptamani publicul a votat cele mai populare fotografii. Imaginile vor aparea intr-o editie speciala a ambalajului Prigat la finalul anului. La toate acestea se vor adauga si pozele castigatorilor din finala OOO, siluetele lor urmand sa apara de asemenea pe ambalajele Prigat.

 

Platforma online pentru Olimpiada Oamenilor Obisnuiti sustinuta de Prigat este o resursa interactiva care ofera baza informationala si de continut pentru offline si suport in recrutarea participantilor la campanie. Potrivit autorilor, site-ul isi propune sa creeze experienta de brand online si sa promoveze noua identitate a produsului in acest mediu.

 

Conform autorilor platformei de comunicare, campania online a fost realizata si implementata de iLeo - marketing interactiv, coordonatorul de proiect fiind Mugur Patrascu - Managing Partner al companiei. OOO este sustinuta prin campania grupului Leo Burnett:  23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice si se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice. 


PUBLICITATE: