(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Discovery Channel a lucrat cu agentia de evenimente Men in Black pentru a prezenta cateva dintre cele mai importante emisiuni din grila de programe. Evenimentul a fost organizat pentru parteneri, specialisti din media si presa in cadrul Romexpo.
Autorii de la Men in Black au prezentat patru emisiuni, in patru incaperi, cu patru teme si activitati diferite, toate interactive. Cele patru emisiuni prezentate oamenilor de media au fost Everest Beyond Limit cu David Neacsu - romanul care a urcat pe Everest; Brainiac si experimente nebunesti care contrazic legile fizicii, arte martiale in compania unor luptatori profesionisti, traite de invitati aproape pe pielea lor, si American Chopper.
Conceptul creat de agentia Men in Black s-a bazat pe construirea unui labirint care isi propunea sa conduca invitatii in lumea Discovery Channel. Vizitand fiecare camera, oaspetii au avut ocazia de a trai tot felul de experiente. Turul s-a incheiat cu o prezentare multimedia, sustinuta de Vlad Tudosie, “Ad sales director Discovery Romania”, si de Ada Roseti “Channel Manager Romania, Discovery Networks Europe”.
“Am vrut ca partenerii si clientii nostri din publicitate sa traiasca pe viu spiritul Discovery printr-o diversitate de activitati interactive si sa vada cat de interesanta, incitanta si atragatoare este oferta noastra de programe”, a spus Vlad Tudosie, Ad sales director Discovery Romania. „Vrem sa ne apropiem cat mai mult de audienta din Romania, si tocmai asta am facut prin acest eveniment“.