(AdPlayers, Iulian Toma)
Administrat in trecut de Premium Communication, contul de relatii publice Schneider Electric Romania a ales agentia Lowe PR in urma unei licitatii desfasurate in cursul lunii martie. La pitch au participat alte patru companii de specialitate, pe langa fosta si actuala agentie care adminsitreaza comunicarea. Bugetul de PR este aproximat de AdPlayers la peste 35-40.000 EUR pe an.
Contactati de catre AdPlayers, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetului, dar au afrikmat ca gestioneaza atat comunicarea corporate cat si cea pe prooiectele si produsele companiei. Potrivit reprezentantilor agentiei, Lowe PR va administra servicii specializate pe segmentele de business to business, business to consumer, internal communications si media relations.
Companie specializata la nivel global in managementul energiei, cu operatiuni in peste 100 de tari, Schneider Electric ofera solutii integrate pentru diverse segmente de piata, detinand pozitii de lider in domeniul energiei si al infrastructurii, al proceselor industriale, automatizarilor in constructii si al centrelor de date sau retelelor, avand o prezenta extinsa si in domeniul aplicatiilor pentru segmentul rezidential.