(AdPlayers, Iulian Toma ) Agentia de branding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a lansat a doua editie a programului “Cel mai promitator brand romanesc”, competitie adresata tuturor brand-urilor romanesti de produs / de serviciu / de corporatie ce doresc sa se reinventeze.
In urma concursului, unul din investitorii in marketing si comunicare din Romania va castiga drept mare premiu un program de branding oferit de Seed Consultants, singura agentie de branding din Romania aflata intr-un parteneriat de servicii cu o companie internationala de consultanta de brand si design.
Premiu in valoare de zeci de mii de euro
Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, premiul editiei precedente a fost castigat de Plantavorel care a fost ales “Cel mai promitator brand romanesc” pentru 2011. In urma concursului initiat de agentia de branding, Plantavorel beneficiaza de expertiza Seed Consultants in dezvoltarea brandului de companie: audit de brand, dezvoltarea platformei de brand, consultanta in naming, dezvoltarea identitatii vizuale de companie si a manualului de brand.
„Primul castigator al programului este un brand frumos din 1825 cu care au crescut generatiile bunicilor si parintilor nostri si sunt sigura ca vor auzi de Laboratoarele Vorel si de produsele acestuia - Vorel sau Hepatobil – si nepotii nostri, fie ca vor fi aici, sau peste hotare” declara Dochita Zenoveiov, Managing Director, Seed Consultants. “Ne bucura faptul ca vad in cresterea brandurilor locale o oportunitate de a iesi cu fruntea sus din criza si o sansa unica si mare pentru Romania.
Managerul Seed Consultants este de pare ca impartasind din experienta agentiei de brand, agentia a contribuit nu numai la dezvoltarea brandului uneia dintre cele mai sustenabile afaceri autohtone de suplimente alimentare, ci si la dezvoltarea brandului de tara Romania.
„Numai asa brandurile romanesti de export din Bucuresti, Neamt sau Timis se vor alinia la cerintele pietelor externe si vor ajunge mai usor pe rafturile supermarketurilor si in inimile consumatorilor din afara tarii, iar imaginea Romaniei va incepe sa capete substanta” mai spune Zenoveiov.
Pe langa sustinerea dezvoltarii brandurilor romanesti de valoare, un obiectivul declarat al programului este de a creste notorietatea industriei romanesti de consultanta de brand si valoarea semnificativa pe care il aduce procesul de branding in succesul oricarei afaceri.
Inscrierea, juriul, desemnarea castigatorului
Perioada de inscriere in cea de-a doua editie a programului “Cel mai promitator brand romanesc” este 5 – 31 ianuarie 2012. Castigatorul concursului va fi desemnat in a doua parte a lunii februarie 2012.
Alaturi de proprietarii si producatorii care vor argumenta increderea in brandurile romanesti proprii inscrise in concurs, departajarea proiectelor se va face si de un juriu format din Emma Beckman - Client Director, Landor, Dochita Zenoveiov - Managing Director Seed Consultants, Partener Landor, Niels Schnecker – analist economic, Alessandra Stoicescu – jurnalist care urmareste indeaproape evolutia mediului de afaceri romanesc, Alfred Borcan, Director Marketing Volksbank Romania, Valentin Militaru – Vice-Presedinte CCI Bucuresti.
Regulamentul competitiei “Cel mai promitator brand romanesc” si detaliie pentru inscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro .
Detalii despre profilul companiei Seed Consultants
Mai mult in Branding