Marele Castigator al Concursului de Desene Carrefour, Editia de Craciun 2015.
adplayers. Iulian Toma
Concursul de desene Carrefour, editia de Craciun 2015, a oferit premii in valoare de aproximativ 100.000 de euro, potrivit unor surse adplayers apropiate proiectului. Contactati de catre adplayers, oficialii de marketing Carrefour nu au comentat valoarea bugetului.
Partenerii din acest an ai concursului de desene Carrefour au fost Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Reckitt Benckiser, Pepsico, Philips, RTC Proffice Experience, Savcom, si Tymbark.
Administrata in comunicare de McCann PR, campania dezvoltata de lantul de magazine Carrefour si partenerii competitiei a avut o expunere de peste 300.000 de elevi, din aproximativ 680 de scoli din 18 orase.
Adresata copiilor din clasele 0-VIII, competitia a ajuns deja la a XXVIII-a editie si s-a desfasurat in cele 18 orase cu hipermarketuri Carrefour: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi, Galati, Cluj, Braila, Suceava, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Buzau, Drobeta Turnu Severin, Botosani, Targu Jiu si Timisoara.
In varianta online a concursului de desene, copiii din intreaga tara au avut sansa de a castiga unul dintre cele trei premii speciale prin inregistrarea plansei pictate pe platforma www.carrefour.ro/concurs-desene. Creatiile micilor artisti pot fi admirate atat in magazine, cat si in galeria online de pe site-ul www.carrefour.ro
Premiul intai al concursului din scoli, constand in cele 18 excursii la Disneyland, a fost oferit de Carrefour Romania, alaturi de partenerii sai, si este impartit in fiecare oras participant la concurs. Astfel, 18 elevi talentati si norocosi se vor distra timp de un weekend, impreuna cu familiile lor, la Disneyland Paris, alaturi de personajele din desenele animate preferate.
„Entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje tematice de Paste si de Craciun ne motiveaza sa gasim permanent noi oportunitati de a le premia talentul. Acesta este si motivul pentru care, pentru a treia editie consecutiva, am organizat si o varianta online a concursului, pe langa cea traditionala din scoli.”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing si PR Carrefour Romania.
Premii Concurs de desene Carrefour, Editia de Craciun 2015.
Premii Concurs Desene 18 orase:
• Premiul I - 18 excursii de un weekend, pentru castigatori si familiile lor (2 copii si 2 adulti) la Disneyland Resort Paris;
• Premiul II - 18 laptopuri
• Premiul III - 29 de biciclete (1 premiu/magazin);
• Mentiuni clasele V-VIII – 29 de tablete (1 premiu/magazin);
• Mentiuni clasele 0-IV – 29 de smartphone-uri (1 premiu/magazin);
• Mentiuni speciale – 180 de cupoane de cumparaturi Carrefour in valoare de 100 lei (10 premii/magazin);
• Premii colective – 2250 de premii pentru cele 18 orase participante (125 de premii/oras);
Concursul online, aflat la cea de-a treia editie, a strans 4.600 de desene care au primit 74.907 de voturi, in total platforma online adunand peste 1.5 milioane de afisari in patru saptamani de activare. Toate plansele inscrise care au primit cel putin 30 de voturi au intrat in tragerea la sorti pentru cele 3 premii speciale:
1. Premiul 1 - MacBook Air 11'
2. Premiul 2 - iPad Air 2, 16gb
3. Premiul 3 - iPad Mini 4, 16gb