Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord (sursa foto: FC Barcelona)
adplayers. Iulian Toma
Nestlé Milo si FC Barcelona au batut palma pentru a promova vieti sanatoase. Mutarea reprezinta o premiera pentru gigantul alimentar multinational. Este pentru prima data cand Nestle da mana cu sportul de masa la acest nivel international. Asocierea isi propune sa promoveze stilul de viata sanatos si importanta miscarii fizice in randul tinerilor.
Parteneriatul global pe patru ani va face din Milo bautura tonica oficiala a clubului FC Barcelona. Asocierea cu brandul Milo de la Nestle va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord.
Milo a fost multa vreme asociat cu activitatile fizice, dar timp de mai bine de 50 de ani a dezvoltat programe pentru tineret. In prezent, in jur de 22 de milioane de copii din intreaga lume sunt angrenati in proiecte de sport si sanatate oferite de marca Milo de la Nestle.
„Practicand regulat sportul, copii pot invata de la o varsta frageda valori precum corectitudinea, efortul, respectul si increderea. Construind pe aceste valori, suntem onorati sa fim parteneri cu FC Barcelona pentru a derula o serie de programe sportive dezvoltate pentru a incuraja mai multi copii sa ia parte la activitati sportive si sa se bucure de o dieta corecta. Prin acest parteneriat, speram sa ajutam facem diferenta in viata a milioane de copii din intreaga lume” a afirmat Patrice Bula, Vice Presedinte Nestle.
De la stanga la dreapta: Manel Arroyo, Vice Presedinte, FC Barcelona; Luis Cantarell, Vice Presedinte Nestlé, EMENA; Josep Maria Bartomeu, Presedinte FC Barcelona; Patrice Bula, Vice Presedinte Executiv Nestlé; Thierry Philardeau, Senior Vice Presedinte, Nestlé.
sursa foto: Nestle
Mai mult in Conturi, Sport Marketing, Sponsorship,