Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021

 

Credit. Smarties 

Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.

AdPlayers. info

Compania Nestlé anunta ca populara sa marca de bomboane de ciocolata Smarties foloseste acum ambalaje din hartie reciclabila pentru intreg portofoliul global. Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.

“Trecerea la ambalaje din hartie reciclabila pentru intreaga gama de produse Smarties reprezinta una dintre initiativele cheie de sustenabilitate ale companiei pentru categoria de dulciuri. Prin aceasta decizie suntem cu un pas mai aproape de atingerea obiectivului de a avea toate ambalajele reciclabile sau reutilizabile pana in 2025 si de a reduce cu o treime utilizarea materialelor plastice noi, in aceeasi perioada.”, declara Alexander von Maillot, Global Head of Confectionery Nestlé.

Noul ambalaj din hartie al produselor Smarties provine din surse sustenabile si este format din hartie cretata, etichete din hartie si cutii de carton. In acelasi timp, pe ambalaj au fost incluse informatii despre modul corespunzator de a arunca ambalajele dupa folosire, pentru a creste gradul de constientizare in randul consumatorilor. In Romania, portofoliul de produse Smarties este format din Smarties tub 38g, Smarties tub 130g si Smarties Mini 158g.

Planuri care vizeaza intreg portofoliul de dulciuri

“Initiativa Nestlé de a utiliza doar ambalaje din hartie reciclabila pentru intreaga gama Smarties la nivel global reprezinta o dovada in plus a angajamentului asumat de companie, acela de a aborda problema deseurilor de ambalaje in toate tarile in care compania opereaza, contribuind astfel la dezvoltarea unui viitor sustenabil.” spune Silvia Sticlea, Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé.

,,Avem planuri ambitioase ce vizeaza intreg portofoliul de dulciuri, dar ne-am dorit sa incepem, in mod simbolic, cu un brand destinat copiilor. Nestlé doreste ca produsele sale sa fie atat gustoase si sanatoase, cat si mai bune pentru mediu. Astfel, trecerea intregului portofoliu global Smarties la 100% ambalaje din hartie reciclabila reprezinta un pas al companiei pentru un viitor sustenabil si o invitatie catre consumatori sa ia parte la acest demers.” adauga oficialul Nestlé.

“Dezvoltarea de solutii sigure si potrivite pe baza de hartie pentru produsele Smarties a necesitat o inovatie in ceea ce priveste materialele noi. Acestea au fost testate de catre expertii in ambalaje ai companiei, la centrul nostru de cercetare si dezvoltare – Nestlé Institute of Packaging Sciences din Elvetia. In acelasi timp, liniile de productie existente au fost adaptate pentru a permite o manipulare atenta a hartiei, rezultand astfel noul ambalaj sustenabil pentru produsele Smarties.”, mentioneaza Louise Barrett, Head of Nestlé Confectionery Product Technology Centre din York.

 

 

Smarties este un produs special creat pentru copii, usor de portionat, cu ciocolata atent selectionata, din cacao cu provenienta 100% din surse sustenabile. Fiecare bomboana Smarties este colorata folosind ingrediente naturale precum spirulina, lamaie, ridiche, hibiscus, morcov negru si sofran. Designul jucaus al produselor Smarties este gandit pentru a contribui la dezvoltarea creativitatii si imaginatiei copiilor. In acelasi timp, noul ambalaj din hartie reciclabila reprezinta o invitatie pentru consumatori - pe de-o parte sa se bucure de produs, iar pe de alta parte sa actioneze in mod responsabil in micile actiuni intreprinse zilnic, precum reciclarea ambalajelor in locuri specifice.

 

 

INFO initiative globale Nestlé:

 

In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu.

Nestlé for Healthier Kids         

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos - SETS”, initiat de Fundatia Prais.

Nestlé needs YOUth

Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Sustenabilitate

Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Mai mult in Campanii, Packaging, Ambalaje


PUBLICITATE: