Credit. Telekom Romania
„Am implementat aceasta facilitate digitala in interesul clientilor nostri, pentru a-i feri de furtul de identitate si, de asemenea, pentru a usura achizitia de produse si servicii online.” a explicat Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania.
AdPlayers. info
Telekom Romania a introdus recent o noua masura de protectie a clientilor in mediul digital, destinata sa impiedice fraudele prin furtul de identitate, o premiera absoluta pe piata telecom din Romania, dar si in grupul Deutsche Telekom, anunta compania.
Potrivit informarii, prin aceasta masura, Telekom Romania previne si impiedica una dintre cele mai raspandite fraude din mediul online si anume incheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii si identitati furate. Practic, prin noua aplicatie utilizata de Telekom, este imposibil sa incarci din telefon vreo imagine in formularul de abonare, pentru ca fotografia este obtinuta in direct, online. Utilizatorul nu trebuie sa descarce niciun fel de aplicatie pentru a folosi aceasta facilitate.
Compania aduce ca exemplu procedura implementata recent de Telekom Romania pentru achizitiile online de pe telekom.ro. Astfel, daca un client vrea sa achizitioneze un abonament cu sau fara telefon, accesand telekom.ro de pe un telefon mobil, atunci ii este solicitat sa isi faca un selfie si o poza a cartii de identitate. Aplicatia nu accepta incarcarea niciunui fel de documente.
De asemenea, daca achizitia este efectuata de pe un computer, utilizatorul primeste un link prin sms, pentru a accesa aplicatia online, unde va urma procedura descrisa anterior.
„Am implementat aceasta facilitate digitala in interesul clientilor nostri, pentru a-i feri de furtul de identitate si, de asemenea, pentru a usura achizitia de produse si servicii online.” a explicat Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania.
,,Practic, oricine poate incheia acum un abonament 100% digital, folosindu-si datele biometrice pentru identificare, in deplina siguranta. Aceasta noua functionalitate este mai mult folosita in domeniul fintech si este o premiera pe piata de telecomunicatii din Romania, la fel ca si in intreg grupul Deutsche Telekom”, a adaugat oficialul.
Contractul de abonament este apoi trimis pe e-mail, iar daca a fost comandat si un telefon mobil, o copie pe hartie este livrata clientului odata cu pachetul.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Telecom