,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum e efortul lor de mare”
AdPlayers. info
Pozitia McCann Romania in campania ,,Multumim, doctorilor” cu peste 300 de postere pe strazile din Europa preluata de zeci de birouri ale retelei de publicitate, in care apar doar o parte si in Romania este ca aceasta reprezinta ,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum e efortul lor de mare” spun reprezentantii agentiei de la Bucuresti, intr-o pozitie remisa AdPlayers, alaturi de toate vizualurile executate in campanie.
Campania a starnit interesul mass media, unde Libertatea preia atat campania cat si pozitia Primariei Capitalei care a decis suspendarea mesajului publicitar motivand reactia cetatenilor la imaginile din campanie. Nici reactiile Bisericii Ortodoxe nu au intarziat sa apara, mesajul din Romania, doar o parte a intregii campanii cu 300 de postere, fiind catalogat drept unul blasfemiator .
Posterele din Romania au fost vazute si de presa de peste ocean in SUA, de publicatiile The New York Times si Whashington Post, ambele citand Asociated Press care preia doar mesajul de la Bucuresti contestat atat de purtatorul de cuvant al Bisericii Ortodoxe Romane ca fiind unul blasfemiator, cat si de oficialii Primariei care au propus sa dea jos campania de pe panouri pana la un nou mesaj care sa nu ofenseze credinta cetatenilor.
Pozitia completa a agentiei:
,,Campania “Multumim, doctorilor!” este o initiativa McCann Worldgroup Romania si a fost preluata de peste 20 de birouri McCann din Europa. Echipele de creatie au avut libertatea sa exprime artistic multumirile lor pentru personalul medical iar in acest moment avem peste 300 de postere pe strazile din Europa” spun reprezentantii
Cand am gandit aceasta campanie, nu am intentionat nicio clipa si in niciun fel sa ofensam sau sa provocam pe cineva.
Ideea de la care am plecat a fost cu totul alta. Multi romani gandesc si spun, in aceste zile, ca medicii nostri fac adevarate miracole in lupta cu virusul denumit comun Covid-19. Echipele de creatie au ilustrat aceasta stare de spirit si au ales sa prezinte personalul medical in ipostaze ale unor entitati cu puteri extraordinare, asa cum sunt ele intiparite in imaginarul colectiv.
Intr-adevar, in cazul acestor postere, a fost o optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum e efortul lor de mare.”
Mai mult in Campanii, Coronavirus, Campanii Virale,
.
.
.
.
.
.