Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a fost dezvoltata de catre agentia de comunicare Porter Novelli.
Credit: Apanova - Povesticufinalfericit.ro / Porter Novelli
AdPlayers. info
Apa Nova a lansat o inedita campanie menita sa atraga atentia asupra folosirii corecte a sistemului de canalizare. Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a fost dezvoltata de catre agentia de comunicare Porter Novelli.
Potrivit autorilor, campania a aparut ca urmare a nevoii unei folosiri mai responsabile a canalizarii, fara deversari de deseuri nepermise in sistem, cum sunt grasimile, obiectele de igiena personala, parul, detergentii, resturile alimentare si altele, care afecteaza pe termen lung reteaua de canalizare si mediul.
„Pentru a declansa o schimbare comportamentala, am apelat la cel mai universal sentiment, dragostea, cu subcapitolul sau: frica de a pierde persoana iubita” explica ideea campaniei, Ana-Maria Balan, Creative Director Porter Novelli. „Astfel, am ilustrat unele situatii aflate la limita esecului amoros, dar a caror rezolvare se gaseste in schimbarea comportamentului in bine. Apeland la frica existentiala cauzata de pierderea partenerului, dramatizam situatiile cotidiene, pe care vrem sa le corectam si le prezentam oglindite cu antiteza lor: povestea cu final fericit”
„Schimba-ti obiceiurile proaste de dragul persoanei iubite, pana nu te schimba ea pe tine” este tag-line-ul care incurajeaza bucurestenii sa devina persoane mai bune si responsabile. Prin aceasta campanie, Apa Nova urmareste sa ofere informatii clare despre folosirea corecta a sistemului de canalizare si sa normalizeze obiceiurile corecte.
Comunicarea este centrata in jurul a trei deseuri care se arunca in vasul de toaleta in mod frecvent: parul, uleiul si prezervativele, obiecte de uz comun care capata o valoare simbolica si devin catalizatorul schimbarii comportamentale. Astfel, au fost create trei spoturi centrate in jurul acestor trei categorii de deseuri de referinta.
Campania este declinata pe TV, in digital, si va fi vizibila in urmatoarele 6 saptamani. In plus, pe landing page-ul campaniei, www.povesticufinalfericit.ro, spot-urile ofera utilizatorilor posibilitatea de a alege finalul: aruncarea incorecta a deseului in vasul de toaleta sau aruncarea corecta a acestuia, in cosul de gunoi.
„Am vrut sa subliniem faptul ca aruncarea unui deseu implica de fiecare data o alegere: alegerea de a face lucrul corect si a-l arunca in cosul de gunoi sau a face lucrul gresit si a-l arunca in vasul de toaleta”, mai adauga reprezentantii Porter Novelli.
Credit: Apanova - Povesticufinalfericit.ro / Porter Novelli
„Prin «Povesti cu final fericit» subliniem faptul ca sistemul de canalizare nu este un loc in care deseurile dispar pur si simplu din viata bucuresteanului fara niciun fel de repercusiune asupra sa. Materiile organice depuse pe conducte, de exemplu, creeaza mirosuri neplacute. Deseurile nepermise formeaza dopuri pe parcurs, care incomodeaza fluxul de ape uzate, creeaza refulari ale sistemului si cresc si costurile pentru solutionarea acestor situatii. Sunt neplaceri care pot fi evitate prin simpla folosire a cosului de gunoi in detrimentul sistemului de canalizare”, a explicat Ramona Dumitru, Director de Comunicare, Apa Nova Bucuresti.
Mai multe despre principalele categorii de deseuri nepermise care sunt aruncate in canalizare, dar si care sunt solutiile pentru buna gestionare a fiecaruia dintre acestea pot fi gasite pe pagina www.povesticufinalfericit.ro.
Credite:
Apa Nova: Ramona Dumitru (Director Comunicare & PR).
Porter Novelli: Sorina Mihai (Managing Partner Porter Novelli), Ana-Maria Balan (Creative Director), Florentina Dinu (Strategic Planner), Madalina Buhos (Copywriter), Tudor Nastase (Senior Art Director), Georgiana Stavarache (Account Director), Roxana Bursuc (Account Manager), Alex Stoianovici (Senior Account).
Din 2000, Apa Nova (parte a Grupului Veolia) si-a asumat responsabilitatea gestionarii resurselor de apa, tratarea si distributia apei catre consumatori, evacuarea apelor uzate si a apelor meteorice din Municipiului Bucuresti. In cei 19 ani, sistemul de alimentare cu apa si de canalizare a fost reabilitat, modernizat si dezvoltat conform celor mai bune practici industriale in domeniu, realizari care se traduc prin investitii care depasesc 500 de milioane de euro pana in prezent.
Mai mult in Campanii, Conturi, PR