( AdPlayers.ro ) Politia Romana impreuna cu Papaya Advertising deruleaza cu sprijinul Fundatiei Alexandrion campania “Munitie de Craciun” . Inceputa pe 8 decembrie, aceasta este o initiativa menita sa reduca efectele negative ale utilizarii petardelor si artificiilor de catre copii si este difuzata cu sprijinul parteneriatelor media ale posturilor de televiziune.
Agentia a pornit de la faptul ca “In fiecare decembrie, in orasele Romaniei, pe strazi se poarta un adevarat razboi. Sunetele petardelor si artificiilor genereaza aceasta impresie. “Culmea este ca si denumirile acestor produse sunt bombite, rachete, grenade etc. Si, mai mult, exista combatanti si raniti” sustine Robert Tiderle, *(foto) General Manager, Papaya Advertising.
Creativul agentiei spune ca de aici a venit si ideea campaniei: “In fiecare decembrie, copiii au propriul lor razboi – Noi, adultii, le furnizam munitia. Munitie care, chiar daca pare inofensiva, duce la ranirea a peste 300 de copii in fiecare an, in perioada sarbatorilor de iarna” afirma oficialul Papaya.
Agentia sustine ca a inversat un cliseu -plecarea combatantilor la razboi,“numai ca in cazul nostru, acestia sunt copii, iar cei care ii duc catre front sunt adultii”. Pentru ca “Tot ei le furnizeaza si munitia necesara” spune agentia.
Irina Toma ( info@adplayers.ro )
AdFileInfo
Titlu: Munitie de Craciun
Agentie: Papaya Adv
Oras: Bucuresti
Advertiser: Politia Romana / Directia Arme, explozivi si substante toxice
Nume Campanie: Munitie de Craciun
Data primei difuzari/aparitii: 8.12.2005
Piete distributie (Tari):Romania
Tara productie: Romania
Limba:Romana
Tipuri media: TV
Durata (TV): 1 min
Art Director: Dan Samoila
Copywriter: Robert Tiderle
Regizor:Razvan Marculescu
Producator:Stefan Angheluta
Casa productie A/V: Castel Film - Abis Studio
Editor Imagine:Pal Antal
Companie editare Imagine: Abis Studio
Post Productie A/V: Abis Studio