Pleon Graffiti a castigat Rolex si Mikimoto
Marti, 17 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Chronolink a ales serviciile de PR ale Pleon Graffiti pentru promovarea celor doua marci de lux pe care le distribuie in exclusivitate in Romania - Rolex si Mikimoto, anunta reprezentantii agentiei de relatii publice.

Potrivit sursei, colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu realizarea de catre Pleon a unui plan de comunicare corporate si brand PR pentru Chronolink si marca Rolex. Din luna mai, Chronolink a inceput sa distribuie in Romania si marca Mikimoto, pentru care agentia va dezvolta o strategie de PR dedicata.

Serviciile oferite de Pleon Graffiti pentru compania Chronolink includ organizarea de evenimente pentru presa, managementul relatiei cu presa, suport pentru proiectele de responsabilitate sociala ale companiei si implicarea Rolex si Chronolink ca sponsor la Festivalul Brazilor, consultanta pentru proiectele de sponsorizare.

AdPlayersFile Pleon Graffiti

Agentia Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la reteaua Pleon si, potrivit companiei, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom.

Echipa Pleon Graffiti numara 16 oameni de PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs. Printre clientii agentiei se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger.


PUBLICITATE: