Credit. PayU
,,Daca in anii trecuti verticalele «vedeta» erau IT&C sau fashion, acum observam cumparaturi diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
AdPlayers. info
Valoarea totala a tranzactiilor online realizate prin platforma PayU a ajuns la 357 milioane de lei, in timp ce numarul acestora a atins pragul de 658.000 de tranzactii, in crestere cu 22% fata de anul trecut, anunta compania.
Din estimarile PayU Romania, volumul tranzactiilor platite de clienti in online, la comerciantii care au avut oferte de Black Friday, este de peste 10 ori mai mare decat intr-o zi obisnuita, ceea ce confirma faptul ca evenimentul ramane o ocazie de care romanii profita pentru a-si achizitiona atat bunurile pe care si le doresc, dar si pe cele de care au nevoie in mod uzual, la preturi preferentiale.
De la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti
“Cresterea cu 22% a numarului de tranzactii inregistrate in cea mai recenta editie de Black Friday ne arata faptul ca tot mai multi consumatori privesc acest eveniment ca pe o oportunitate de a face cumparaturi online, iar tendinta care se observa este diversitatea produselor achizitionate”, spune Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
,,Romanii cumpara online din toate categoriile de produse. Daca in anii trecuti verticalele «vedeta» erau IT&C sau fashion, acum observam cumparaturi diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti”.
Numarul magazinelor intrate in online a crescut in ultimii doi ani, fortati si de contextul pandemiei, cu oferte multe si foarte diferite, ceea ce a condus la cresterea competitivitatii si, implicit, a calitatii produselor si serviciilor oferite de comercianti. In acelasi timp, eforturile de optimizare a procesului de achizitie online, depuse de jucatorii implicatii in piata de e-commerce, au incurajat consumatorii sa aiba o si mai mai mare incredere in cumparaturile si platile online.
62% dintre tranzactii (+60% fata de editia precedenta) cu card salvat in sistemul PayU sau Google Pay
“Tot mai multi consumatori au inteles ca a achizitiona si plati online este simplu, rapid si sigur, lucru demonstrat si de faptul ca 62% dintre tranzactii (+60% fata de editia precedenta) au fost efectuate cu un card salvat in sistemul PayU sau prin Google Pay”, a precizat Elena Gheorghe.
PayU este divizia fintech si plati online a Prosus, un grup global din domeniul online si unul dintre cei mai mari investitori in tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plata online in 50 de piete cu crestere accelerata, preocupat de crearea de servicii financiare de ultima ora adaptate nevoilor a peste 450.000 de comercianti si milioane de consumatori.
In Romania, PayU lucreaza cu parteneri precum: Altex.ro, Allianztiriac.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, Elefant.ro, Fashiondays.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, olx.ro, PCgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro si altii.
Operatiunile locale ale companiei din Asia, Europa Centrala si de Est, America Latina, Orientul Mijlociu si Africa permit combinarea expertizei in zona companiilor cu o crestere accelerata si a cunostintelor si tehnologiilor locale unice, pentru a ne asigura ca clientii nostri au acces la cele mai bune servicii financiare.
Mai mult in Digital, Retail, Servicii Financiare