Credit. Carrefour Romania
Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si Bucuresti.
AdPlayers. info
Carrefour Romania si GreenPoint Management au colectat peste 100.000 de PET-uri in perioada octombrie-noiembrie 2020, in cadrul campaniei Plata cu PET, oferind in schimb 28 de tone de fructe si legume romanesti, de la producatori locali, anunta reprezentantii campaniei de comunicare.
Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si Bucuresti.
„In ultimii doi ani, am strabatut 14 orase in care am dus, impreuna cu Carrefour, un mesaj in care noi credem, si anume acela ca deseurile de plastic sunt o resursa. Daca sunt colectate selectiv si reintroduse in circuitul economic, reducem poluarea si sustinem astfel economia circulara, in urma careia, in timp, sa avem o gestionare corecta a resurselor. Am ales sa fim parteneri in acest proiect pentru ca suntem o companie care are sustenabilitatea in ADN-ul sau, iar fiecare initiativa care ne duce mai aproape de atingerea tintelor trebuie sustinuta”, a declarat Adela Lazar, Presedinte GreenPoint Management.
„Plata cu PET este proiectul care exprima cel mai bine viziunea Carrefour asupra economiei circulare, transformand plasticul din deseu in moneda de schimb pentru fructe si legume de la producatori locali. Le multumim partenerilor GreenPoint Management pentru ca s-au alaturat campaniei si pentru ca, impreuna, am putut ajunge in 6 orase anul acesta, la cererea clientilor nostri, care au trecut la obiceiuri mai bune. Toate PET-urile colectate vor fi reciclate de catre GreenPoint Management, pentru a fi reintroduse in circuitul economic”, a declarat Felician Cardos, Manager de Mediu Carrefour Romania.
Mecanismul campaniei a fost unul simplu. Orice persoana a avut posibilitatea sa aduca la caravana amplasata in parcarea hipermarketurilor pana la 20 de PET-uri pe zi, urmand ca acestea sa fie colectate pentru reciclare. Pentru fiecare PET, clientii au primit fructe sau legume proaspete, de la producatori locali, din incinta magazinului. Gestionarea si transportul PET-urilor colectate in cadrul campaniei in toate cele 6 orase au fost realizate de Grupul GreenPoint.
Mai mult, Caravana Plata cu PET a fost extinsa anul acesta si in afara magazinului, in comunitati, la asociatii, centre de zi si ONG-uri, care au putut colecta, timp de o saptamana, PET-uri in schimbul carora Carrefour a oferit fructe si legume de la producatorii locali. In total 17 ONG-uri a fost partenere in Caravana Plata cu PET, din cele 6 orase vizitate.
Campania Plata cu PET este inclusa in programul „Punem Pret pe Plastic” initiat de Carrefour in vara anului 2019.
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR