Contactati, oficialii grupului Lowe nu au comentat valoarea bugetului estimat de surse din piata adplayers. Una dintre cele mai mari retele germane de DYI (do it yourself), bugetele de comunicare Praktiker au fost castigate in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011.
“Am cautat un partener de comunicare care sa ne inteleaga business-ul si am apreciat relevanta conceptelor, originalitatea si creativitatea solutiilor propuse de Lowe si GolinHarris”, a motivat alegerea agentiilor Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania. „Agentiile castigatoare ne-au impresionat printr-o strategie bine inchegata si o buna intelegere atat a nevoilor noastre de comunicare, cat si a dorintelor consumatorului Praktiker”.
Potrivit oficialilor de comunicare, la procesul de selectie organizat de Praktiker au participat opt agentii, fiecare avand ocazia sa prezinte cate 3 propuneri originale, in linie cu brieful lansat de Praktiker. In urma selectiei, Lowe&Partners a devenit agentia de creatie a companiei, iar GolinHarris Bucuresti va coordona si implementa strategia de PR, integrand mediile traditionale si comunicarea in mediul digital. Cele doua agentii vor activa resursele din grupul Lowe pentru a oferi companiei Praktiker o platforma integrata de comunicare, incluzand strategie si cercetare, mobile marketing si BTL.
Echipa implicata in castigarea pitchului a fost formata din Razvan Dumitrescu – Strategy Director, Mihai Fetcu – Creative Director si Elena Cernatescu – E-thinker din partea Lowe&Partners si Manuela Zidaru – PR Innovation Manager din partea GolinHarris.
Mai mult in Licitatii