(AdPlayers, Iulian Toma)
Estimat de surse AdPlayers din piata la 30-50.000 EUR pe an, bugetul de relatii publice al McDonald's a trecut in bucataria McCann PR. Contul a fost castigat dupa o licitatie in care, potrivit organizatorilor, au mai participat alte trei agentii.
Din informatiile AdPlayers, printre cei care au pierdut licitatia s-au numarat DC Communications si Ogilvy Public Relations. Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan (foto), Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
”Toate cele 4 agentii participante la pitch au depus eforturi extraordinare pentru a intelege spiritul McDonald’s, insa strategia propusa de echipa McCann PR s-a apropiat cel mai mult de viziunea si cerintele noastre. Apreciem foarte mult munca uriasa pe care au intreprins-o pentru a raspunde briefului nostru complex”, a declarat Alexandra Olaru, HR & Communication Director McDonald’s Romania.
Potrivit responsabililor de relatii publice, McCann PR va asista McDonald’s Romania in implementarea activitatilor sale de comunicare interna si externa. Agentiei ii revin atributii legate de: gestionarea relatiei cu presa si comunitatile social media, comunicarea de brand atat pentru produsele existente, cat si pentru cele nou-aparute, comunicarea digitala si online, precum si comunicarea in situatii de criza. McCann PR va mai sprijini McDonald’s in implementarea actiunilor de sponsorizare, actiunilor caritabile si programelor de responsabilizare sociala.
Mai mult in Licitatii