Piraeus Bank, doua spoturi cu happy end DRAFTFCB
Vineri, 21 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

DRAFTFCB semneaza noua campanie Piraeus Bank, “Have a happy ending credit!”, se arata intr-o informare a agentiei. Potrivit companiei conduse de Bogdan Santea, campania comunica avantajele creditului pentru nevoi personale de la Piraeus Bank: primul credit din Romania pentru care banca garanteaza reducerea in timp a dobanzii, indiferent de fluctuatiile de pe piata bancara.

Conform autorilor, beneficiul creditului privind reducerea cu 20% a ratei dobanzii in ultima treime a perioadei de creditare a fost transpus intr-un concept creativ bazat pe dorinta oamenilor de a trai povesti cu final fericit.

Doua scenarii adapteaza conceptul pentru publicul masculin si cel feminin. Carmen si Romeo&Juliet, spoturile cu “happy end” semnate DRAFTFCB, sunt dedicate celor care nu suporta finalurile proaste, nici macar atunci cand este vorba de fictiune!  Spoturile au fost filmate intr-o singura zi, la teatrul din Braila.

 

/ WORK

Titlu: Carmen, Romeo&Julieta

Produs: Creditul pentru nevoi personale Piraeus Bank

Agentie: DRAFTFCB,

Advertiser: Piraeus Bank

 

Dragos Radulescu - Art Director,

Andreea Paun – Copywriter,

Lavinia Nafornita – Account Manager,

Cosmin Radoi – Executive Director,

Piraeus Bank: Carmen Oprisescu si Violeta Madescu ,

regizor Laurentius Emmelman

Thomas Kiennast, Director of Photography.

Casa de productie: Multi Media Est.


PUBLICITATE: