Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

GMP a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat. Colaborarea dintre agentia condusa de Felix Tataru si compania Pfizer a inceput in luna noiembrie a anului trecut, in urma unei licitatii.

Campania Pfizer, ce contine lucrarile Acvariu si Dinamita, va rula in print, radio, indoor si pe Internet in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008. 
 
 

Potrivit agentiei, strategia GMP a pornit de la faptul ca fumatorii sunt bombardati in mod constant cu mesaje antifumat in loc sa li se ofere solutii pentru a se lasa. Un studiu ad-hoc desfasurat de GMP asupra unui grup de fumatori arata ca acestia au tendinta de a ignora chiar si avertismentele de pe pachetele de tigari, care au devenit mai degraba o forma de entertainment: „hai sa vedem daca e vreunul nou”.

 

Confrom studiului, toti fumatorii sunt constienti de riscurile pe care le implica fumatul, iar campaniile care nu fac decat sa avertizeze asupra riscurilor si sa ilustreze in tonuri sumbre fumatul, nu reusesc sa treaca de filtrul lor. Mai mult decat atat, cei care incearca sa se lase de fumat descopera ca vointa nu este intotdeauna de ajuns si ca mai toti cei care predicau lasatul de fumat nu le ofera si solutii pentru asta.

 

“Aceasta fiind strategia, jobul nostru a devenit mai simplu si a constat in gasirea unor situatii care sa ilustreze solutii disperate de a te lasa de fumat. Cu cat mai absurde, cu atat mai mare impactul vizual si nu numai asupra target-ului nostru”, spune Carmen Tiderle, Creative Director GMP.

 

„Asa am ajuns la situatia in care un domn isi umple camera in care sta cu tone de explozibil sau altul care se decide sa-si petreaca timpul intr-un acvariu cu apa. Radio-ul propune un comentator sportiv care, desi meciul terminat, continua sa comenteze la nesfarsit sperand ca doar asa poate cel putin intarzia aprinderea unei tigari”.

 

Potrivit autorilor, campania nici nu acuza, nici nu arata cu degetul, oferind in schimb posibile solutii pentru cei care doresc sa se lase de fumat, solutii care pot fi identificate in urma unei simple vizite la medic sau pe www.potsamalas.ro

 

AdPlayersFile

GMP mai are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Alcatel-Lucent, ApaNova, Monte Banato, Mr. Bricolage, Millennium Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever, Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.

 

AdPlayersWork

Advertiser: Pfizer

Agentie: GMP

Carmen Tiderle – Creative Director,

Adrian Dragan - Senior Copywriter,

Cosmin Ezaru - Senior Art Director,

Mirela Angelescu - Client Service & Strategy Director,

Teodor Cucu - Strategic Planner,

Ioana Gligor - Group Account Director,

Anca Stefanescu - Account Manager,

Ioana Tomescu - Junior Account Executive

Radu Teodorescu - AV Producer.


PUBLICITATE: