(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Ogilvy Group a dezvoltat pentru Petrom campania „Resurse pentru Viitor”, parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom.
Potrivit autorilor, prin acest program Petrom si-a propus un dublu demers: pe de o parte, asumarea in interiorul companiei a unui comportament responsabil fata de resursele planetei, si, pe de alta parte, incurajarea publicului larg sa foloseasca resursele cu responsabilitate.
“Prin natura activitatii noastre suntem constienti ca resursele sunt limitate”, spune Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom. „De aceea suntem printre primii care tragem un semnal de alarma in ceea ce priveste risipa de resurse.”
Programul a fost lansat printr-o campanie de comunicare interna pentru angajatii Petrom si a continuat cu o campanie externa, lansata la mijlocul lunii noiembrie, ce urmareste constientizarea publicului asupra necesitatii folosirii in mod responsabil a resurselor. Campania cuprinde proiecte prin care Petrom se implica activ in viata comunitatilor pentru a schimba atitudinea privind resursele.
Conform initiatorilor comunicarii, mesajul campaniei este ca putem schimba cu adevarat viitorul cultivand o atitudine responsabila fata de mediu si respectul fata de resurse, transmis prin intermediul spotului TV al campaniei, denumit “Andrei”. Este in puterea noastra sa actionam astazi pentru ca generatiile viitoare sa beneficieze de resursele de care noi ne bucuram in prezent.