adplayers.info
Anul acesta, aproximativ 615.000 oameni au interactionat cu mesajele campaniei ”Dupa Noi, strangem tot noi” si solutiile de colectare separata din cadrul proiectului, anunta reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Proiectul pentru incurajarea colectarii separate demarat de Coca-Cola HBC Romania in urma cu patru luni, a participat vara aceasta la cele mai importante festivaluri de muzica din Romania, dar si la evenimente culturale si conferinte relevante, adresandu-se unui public variat.
Scopul programului este de a educa si a ajuta oamenii sa inteleaga importanta colectarii selective pentru Romania. In acelasi timp, Dupa Noi, strangem tot noi incurajeaza adoptarea unei atitudini responsabile fata de mediu si fata de ceea ce lasam in urma noastra generatiilor viitoare.
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta. Programul se desfasoara sub umbrela Dupa Noi – platforma de sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania, lansata in 2015, ce inglobeaza toate proiectele de responsabilitate sociala ale companiei.
„Proiectele noastre privesc catre comunitati si catre ceea ce lasam in urma. Ne-am asumat acest crez cu mai bine de trei ani in urma, odata cu lansarea platformei Dupa Noi, care promoveaza o atitudine responsabila fata de mediu, de oameni si de ceea ce lasam in urma noastra” spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.
„Anul acesta, am inceput proiectul Dupa Noi, strangem tot noi, programul nostru educational, prin care incurajam consumatorii sa fie parte din efortul comun de colectare selectiva a deseurilor. Depinde doar de noi sa lasam generatiilor viitoare o mostenire la fel de valoroasa cum este a noastra”
Programul educational a fost prezent, in ultimele luni, la doua dintre cele mai cunoscute festivaluri de muzica din Romania, Neversea si Untold, dar si la evenimente precum receptia organizata de Ambasada Statelor Unite la Bucuresti cu ocazia Zilei Independentei Statelor Unite ale Americii, Festivalul Ambasadelor sau Conferinta The Power of Storytelling, organizata de „Decat o Revista”. In cadrul acestor evenimente, participantii au primit informatii despre colectarea separata si au putut sa colecteze astfel prin solutiile propuse de Coca-Cola HBC Romania:
Ecoinsula – o solutie integrata pentru toate tipurile de deseuri reciclabile (sticla, plastic/PET, hartie, aluminiu, deseuri biodegrabile);
Puncte pentru colectarea plasticului/PET-ului – cel mai frecvent tip de deseu reciclabil, utilizat pentru bauturile servite la festivaluri;
Fotocolectorul – cabina foto care colecteaza sticla, plastic si hartie si te rasplateste cu o poza pe loc.
Prin acest program, Coca-Cola HBC Romania isi propune sa creasca nivelul de constientizare cu privire la importanta colectarii selective in contextul conceptului de economie circulara si sa informeze publicul cu privire la tipurile de deseuri care pot fi colectate selectiv pentru a putea fi ulterior reciclate.
Proiectul Dupa Noi, strangem tot noi este realizat cu sprijinul GreenPoint Management SA, reprezentantii acestei companii contribuind la proiect atat cu know-how, cat si cu logistica necesara desfasurarii acestuia.
GreenPoint Management SA a luat fiinta din dorinta de a contribui la dezvoltarea domeniului reciclarii si a reducerii cantitatilor de ambalaje care ajung in mediul inconjurator. GreenPoint Management este o societate destinata preluarii responsabilitatii producatorilor si importatorilor care pun pe piata din Romania ambalaje si deseuri de ambalaj, in vederea realizarii obligatiilor legale de reciclare si valorificare a acestora. Prin parteneriatele si proiectele in care este implicata, GreenPoint Management investeste in protectia mediului, reducerea poluarii si cresterea gradului de reciclare sau reutilizare, in Romania.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR