Acestea se vor desfasura in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2017 in 54 unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu, fiind destinate celor peste 5.000 de copii din programele SOS Satele Copiilor din cele trei orase si din comunitatile invecinate.
Credit. facebook/OrbitRomania
adplayers.info
Orbit si SOS Satele Copiilor au inceput demararea workshop-urilor de igiena orala, organizate in cadrul campaniei “Orbit daruieste zambete”, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei de relatii publice Porter Novelli. Workshop-urile se vor desfasura in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2017 in 54 unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu, fiind destinate celor peste 5.000 de copii din programele SOS Satele Copiilor din cele trei orase si din comunitatile invecinate.
Campania “Orbit daruieste zambete” s-a desfasurat in perioada 10 octombrie – 4 decembrie 2016 si are ca scop sa invete copiii din mediile defavorizate sa-si pastreze igiena orala si sa zambeasca sanatos. In aceasta perioada, 1% din valoarea neta a vanzarilor de guma Orbit a fost redirectionata catre SOS Satele Copiilor pentru a sprijini educatia in sanatatea orala a copiilor ingrijiti de organizatie.
Programul educational a debutat cu un workshop de igiena orala desfasurat la Bacau, in data de 20 martie si sunt sustinute de specialisti ai SOS Satele Copiilor, de la care peste 5000 de copii invata necesitatea acordarii unei importante deosebite igienei dentare si principalii pasi in ingrijirea orala pentru un zambet frumos si sanatos. La cursurile de igiena orala organizate pana acum au participat 4489 copii, iar pana in luna iulie vor fi desfasurate 193 de workshop-uri in 54 de unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu.
“Colaborarea dintre Orbit si SOS Satele Copiilor a urmat un traseu firesc, ambele parti fiind ghidate de acelasi scop si aceleasi valori: de a aduce zambetul pe buzele unor copii care au nevoie de noi. Apreciem foarte mult eforturile pe care le face organizatia SOS Satele Copiilor pentru a asigura o viata mai buna copiilor aflati in dificultate, motiv pentru care am decis sa ne alaturam si anul acesta demersului organizatiei. Multumim reprezentantilor SOS pentru aceasta colaborare, dar si clientilor si partenerilor nostri care s-au implicat pana acum in strangerea de fonduri si in organizarea workshop-urilor de educatie stomatologica”, afirma Delia Corniciuc, Customer Marketing Manager Romania (Orbit).
“Credem cu tarie ca un zambet frumos si sanatos te ajuta sa treci mai usor peste problemele pe care le intampini de-a lungul timpului. Parteneriatul de lunga durata pe care il avem cu Mars Romania ne sprijina in demersul nostru de a ajuta copiii aflati in dificultate sa zambeasca mai mult. Workshop-urile organizate pana acum si cele pe care le avem planificate sunt foarte importante pentru noi si pentru copiii care sunt ingrijiti in satele SOS si le suntem recunoscatori tuturor celor care s-au implicat. Acesta este, cu siguranta, o investitie pe viata si un pas mare in educatia celor mici, pentru a-i invata cat este de importanta igiena orala pentru starea lor de bine”, afirma Diana Podaru, Director General (SOS Satele Copiilor Romania).
Scopul campaniei este constientizarea importantei ingrijirii orale in randul romanilor, indiferent de varsta. Statisticile ingrijoratoare din ultimul timp despre igiena orala a romanilor au determinat dezvoltarea celei de-a doua editii a programului si implicarea cat mai multor resurse.
Mars Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unora dintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele.
Mai mult despre agentia Porter Novelli
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, PR