Peste 50 membri în juriul EFFIE Awards
Duminca, 04 Martie 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Juriul EFFIE de anul acesta este format din peste 50 de profesionisti din marketing si comunicare si va fi va fi prezidat de Erich Buxbaum, Regional Director for Europe IAA, anunta oficialii de comunicare ai festivalului eficientei în publicitate, de la Millenium Communications.

27 de membri din juriul EFFIE, reprezentând mai mult de jumatate din juriul festivalului, provin din partea clientilor de publicitate (advertiseri), 14 din rândul agentiilor de publicitate, 2 din cel al agentiilor de media, iar restul de la companii de cercetare sau consultanta independenta.

Clientii de publicitate reprezentati în juriul Effie sunt RedBull, Unilever SCE, Allianz, Nestlé, Coca-Cola, Quadrant Amroq Beverages, Ultra PRO, URBB, Real, Banca Romaneasca, ING, JTI, Altex, Beiersdorf, Dacia, HVB Tiriac Bank, Masterfoods, Zentiva, McDonald's, Colgate -Palmolive, Pfizer, InBev, P&G, Vodafone, Cosmote, Ursus Breweries.

Agentiile de publicitate care au membri în juriul Effie România sunt: Publicis, TBWA\MERLIN, Graffiti BBDO, Ogilvy One, McCann Erickson, Odyssey, Loco Branding & Communication, GMP, Saatchi&Saatchi, Scala JWT, Grey, Mercury Promotions, Leo Burnett, Next. Din partea agentiilor de media, în juriu sunt reprezentate ZenithMedia si Initiative.

Ultima saptamâna de înscrieri

Campaniile care se vor înscrise la EFFIE Awards România 2007 mai au doar o saptamâna la dispozitie pentru a se înscrie în competitie. Termenul limita de înscriere este 9 martie 2007, iar înscrierile se pot face pe effie.ro (www.effie.ro).

Jurizarea campaniilor înscrise în concurs se va face în doua runde, programate sa aiba loc în data de 27, respectiv, 28 martie 2007, la hotelul Howard Johnson din Bucuresti. Câstigatorii vor fi anuntati în cadrul galei de premiere, care va avea loc în data de 29 martie, la clubul Bamboo.

Potrivit organizatorilor, campaniile înscrise în festivalul eficientei în publicitate din România trebuie sa fi rulat în anul 2006, pe cel putin un suport media, sa aiba obiective clare si sa prezinte dovada îndeplinirii sau depasirii acestora. Responsabilii EFFIE mai spun ca înscrierile trebuie sa combine în mod reusit toate disciplinele unui program de marketing si sa demonstreze parteneriatul dintre agentie si client. Peste 50 membri în juriul EFFIE Awards

“Prin traditia si formatul sau, acest festival este unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume. El se bucura de recunoastere unanima atât din partea clientilor cât si a agentiilor, întrucât este una dintre putinele dovezi clare ca publicitatea creativa vinde”, spune Victor Dobre, Executive Director International Advertising Association (IAA) Romania si membru al Comitetului Organizator EFFIE 2007.

Începând cu editia din acest an, festivalul va avea, în total, 18 categorii. Toate categoriile au un punctaj minim, pe care o campanie trebuie sa îl atinga pentru a putea obtine premiul Gold, Silver sau Bronze EFFIE, fiind posibil sa se acorde premiu Silver sau Bronze, fara ca în cadrul sectiunii respective sa se acorde si Gold EFFIE. Grand EFFIE este acordat campaniei care obtine cel mai mare punctaj global al anului.

EFFIE este organizat de IAA Romania si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), editia 2007 fiind realizata în colaborare cu Millenium Communications.

AdPlayersFile

Lista finala a juriului EFFIE 2007:

Adrian Nicolaescu - Director Marketing RedBull,

Alex Badila - Managing Director Publicis,

Alexandra Gatej – Chairman Unilever SCE,

Alina Agurida - Marketing Director Allianz,

Alina Simpetru - Managing Partner TBWA\MERLIN,

Anca Beta – Brand Manager Culinary Nestlé,

Bianca Bourbon - Marketing Manager Coca-Cola Romania, Bulgaria, Moldova,

Calin Clej - Consumer Marketing Manager Quadrant Amroq Beverages,

Catalin Butolo – Director Marketing Ultra PRO,

Catalin Ignat - Marketing Director URBB,

Catalina Cernica - Managing Director Graffiti BBDO,

Corina Salanti - Marketing Director Real,

Cosmin Alexandru - Managing Partner Brandivia,

Cristina Lepadatu - Marketing Director Banca Romaneasca,

Cristina Micu - Marketing Manager ING,

Cristofor Iosub – Managing Director Ogilvy One,

Dan Oprescu – Portfolio, Brand & Trade Strategy Director JTI,

Dan Ostahie - CEO Altex,

Dan Petre – Managing Partner si Director al Departamentului de studii calitative D&D Research,

Dan Zloteanu – Marketing Manager Beiersdorf,

Daniel Enescu - Managing Partner Daedalus Consulting,

Daniel Gavrila – Consultant independent,

Daniela Knecht - Deputy Managing Director Client Service & Business Development BV McCann Erickson,

Diana Flutur – Managing Director Odyssey,

Eduard Croitoru - Advertising Director Dacia,

Emanuel Sanda - Country Manager AC Nielsen,

Ioana Ivancenco Paun - Director Marketing HVB Tiriac Bank,

Ioana Manea - Managing Partner Loco Branding & Communication,

Magda Niculescu – Category Portfolio Manager Masterfoods,

Manuela Voicila – General Manager Zentiva,

Maria Tudor – Managing Director Zenith Media,

Marina Zara - Marketing Manager McDonald's,

Marius Caluian – General Manager MEMRB Romania,

Mihaela Ungar - Marketing Manager Colgate – Palmolive,

Mihai Ciobanu – Consumer Healthcare Manager Romania Pfizer,

Mihai Ghyka - Director General InBev,

Mircea Kivu – Director Stiintific Ipsos Interactive,

Octavian Popescu - Managing Director Initiative,

Oliver Kapusta - Integrated Communication Director GMP,

Paula Hotea - Client Service Director Saatchi&Saatchi,

Petra Hoyos – CEO Scala JWT,

Radu Ghelesel - Account Director Central & Eastern Europe Grey,

Radu Miu - General Manager Mercury Promotions,

Razvan Matasel – Deputy Managing Director & Head of Planning Leo Burnett,

Robert Zanescu – Managing Director Garrison Group,

Roxana Popa - Brand Manager P&G,

Sorin Popescu – Managing Partner Next,

Stephanie Jackson - Senior Director, Brand and Marketing Communications Vodafone,

Svetlana Bulacu – Head of Media Office Cosmote,

Wojciech Bauman - Marketing VP Ursus Breweries.


PUBLICITATE: