Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani". Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016

Campanie aniversara DERO 50 de ani.
Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Syscom Digital (digital)


adplayers. Iulian Toma

Unilever SCE investeste peste 200.000 de euro in campania aniversara sub titlul „De 50 de ani, DERO improspateaza Romania cu toata bucuria”, potrivit unor surse adplayers din piata de media. Reprezentantii de comunicare ai campaniei nu au dezvaluit bugetul.

Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media - Group M, WPP), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.

Campania „De 50 de ani, DERO improspateaza Romania cu toata bucuria” include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) si bannere online, actiuni de PR si promotia nationala desfasurata in magazine pana la finalul anului.

 „DERO este un brand 100% romanesc care, prin noua campanie, continua sa fie alaturi de consumatorii sai. La aniversarea a 50 de ani, facem un lucru firesc pentru valorile pe care brandul le transmite prin fiecare actiune: le multumim celor care prin bucuria lor aduc zambetul pe buze celor din jur.", a declarat Monica Tamas, Senior Brand Building Category Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Noul ambalaj aniversar, lansat incepand cu 20 septembrie in magazine, contine vizualul campaniei, dar si invitatia la o promotie nationala care se va incheia la data de 31 decembrie 2016. Campania care graviteaza in jurul mesajului de bucurie, invita consumatoarele, inclusiv cele active pe Facebook, sa impartaseasca motive de bucurie pentru a castiga premii puse la bataie in promotia aniversara.

Cu o traditie de 50 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”, prezent in stare pudra in una din trei gospodarii din Romania.

Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea unui proces de modern izare a produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, fara sa abandoneze pastrarea specificului 100% romanesc. Unilever mai are in portofoliu marci de produse de ingrijire precum Dove si Rexona dar si marcile de produse alimentare Knorr, Becel, Lipton, Algida.

Mai mult despre Image PR, Syscom Digital,

Mai mult in Conturi, Campanii, Advertising Ful Services


PUBLICITATE: