Credit. CatMobile / YouTube
Peste 2 milioane de vizualizari YouTube si 5000 de distribuiri pe Facebook. Sector 7 Hub “a lovit” din nou cu CatMobile
Sector 7 Hub “a lovit” din nou cu ultima campanie realizata pentru CatMobile. In primele doua spoturi, comediantul Ionut Rusu si realizatorul TV Oreste Teodorescu sunt actorii principali, iar in al treilea, Micutzu face show total.
AdPlayers. info
Sector 7 Hub “a lovit” din nou cu ultima campanie realizata pentru CatMobile. In primele doua spoturi, comediantul Ionut Rusu si realizatorul TV Oreste Teodorescu sunt actorii principali, iar in al treilea, Micutzu face show total, spun autorii celei mai recente campanii CatMobile.
Campania realizata de Sector 7 Hub trateaza intr-o maniera amuzanta mai multe teorii ale conspiratiei, atat de prezente in spatiul public, iar cele trei spoturi au strans peste cinci mii de share-uri pe Facebook si peste doua milioane de vizualizari pe YouTube. Regizate de Alex Cotet, cele trei clipuri promoveaza husele pentru telefoane de la CatMobile, despre care reptilienii spun ca nu ai nevoie cu adevarat.
“Sunt prea sarac ca sa nu-mi iau husa! Am decis inca din martie ca subiectul conspiratiilor va domina pop culture-ul in 2020. Si asta datorita unui false entitlement indus de social media prin care daca ceva ne deranjeaza la realitate, ne contrazicem cu realitatea pana cand avem noi ultimul cuvant. Nu e important sa stabilim adevarul, e important sa avem ultimul cuvant, mai ales in feed-ul nostru de Facebook. Iar cand nu-l putem avea, transferam responsabilitatea pe o “forta superioara”. Asa ca am transformat CatMobile intr-un personaj deranjat de realitatea faptului ca 1 din 4 oameni nu simte nevoia de husa pentru telefon.” spune Alex Cotet, Sector 7 Hub
,,Am pornit de la un gand simplu: <<cum ar fi, daca ar fi asa de simplu sa gasesti un raspuns?>>. Corelat cu noul discurs al anumitor televiziuni de stiri, in care justifica lipsa de fapte prin asa zise intrebari serioase, am decis ca acesta va fi portretul anului 2020 in mentalul colectiv”adauga creativul de la Sector 7 Hub.
Oreste Teodorescu a acceptat cu usurinta sa apara in campania Sector 7 Hub/CatMobile - “Noi doar punem intrebari”. Realizatorul TV se cunostea deja cu baietii de la Sector 7. Filmarile nu au fost insa deloc usoare pentru participanti.
“Filosofia noastra de lucru este <<comedy is serious business>>. Asa ca nu prea se rade la fimari. Pentru cine vine prima oara cu noi in platou poate fi o experienta socanta. Cu cat e mai amuzanta povestea, cu atat suntem mai seriosi si incruntati. In dulcele stil clasic al Sector 7, filmarile la primul spot au durat 9 ore, iar la al doilea, doar 3. Sa trantesti un perete de podea, iar apoi sa il ridici la loc, 21 de duble la rand, dureaza un pic mai mult decat te-ai astepta....
Cu cei de la CatMobile nu avem relatia bolnavicioasa in care ei sunt clientul si noi un furnizor care traieste cu frica de a-l contrazice pe cel care da banul. E mai degraba un parteneriat in care luam decizii de comun acord si ne razgandim de cate ori este nevoie, pana obtinem rezultatul optim. Suntem participanti egali la risc, dar si la rasplata. Asta spre deosebire de mentalitatea toxica <<nu vrem sa parem prosti in fata clientului>> care transforma multe campanii bune in campanii mediocre”, a mai spus Alex Cotet.
Este al treilea an de parteneriat dintre Sector 7 Hub si CatMobile, dupa campaniile de succes cu Micutzu- “Nu stii cand te loveste ghinonul” si “Alpaca lui Godina”.
Si daca va intrebati ce simte un creator de continut atunci cand vede ca o campanie se transforma in una virala, raspunsul vine tot din partea lui Alex Cotet: “Usurare! Ai mai castigat o batalie si te poti pregati pentru urmatoarea”.
Cele trei spoturi realizate de Sector 7 Hub pentru CatMobile pot fi gasite pe Youtube, mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=BrdBUw_TEKg
https://www.youtube.com/watch?v=KGb6hweKpRA
https://www.youtube.com/watch?v=Z7r6e5HuuoQ
Sector 7 este un colectiv de creativi din publicitate, film si stand-up comedy, care a pus umarul la nasterea contentului online romanesc inca din 2006. De-a lungul timpului, membrii sai au facut parte din proiecte TV, radio si de film, si au colaborat atat cu agentii de digital cat si direct cu branduri pentru a dezvolta campanii online premiate in festivaluri de comunicare.
Mai mult in Campanii, Campanii Virale