Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
Miercuri, 14 Iulie 2021

 

Credit. Telekom Futureproof / Youtube

La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.

AdPlayers. info

Proiectul Futureproof a fost lansat de Telekom la mijlocul lunii mai. Platforma Futureproof a fost dezvoltata pentru a demonstra potentialul urias al Generatiei Z si pentru a-i inspira pe tineri sa identifice oportunitati pentru viitoarele cariere si sa descopere abilitati pe care ei nu le-au valorificat inca.

Platforma a fost lansata in cele zece tari europene in care este prezent grupul Deutsche Telekom, iar Romania a adunat al doilea cel mai mare numar de vizitatori unici in acest top, dupa Germania. Astfel, la data de 30 iunie 2021 platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.

In centrul proiectului Futureproof se afla un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajuta Generatia Z sa inteleaga mai bine abilitatile si modul in care acestea sunt conectate la oportunitatile viitoare de cariera.

Aplicatia ii ajuta pe tineri sa inteleaga cum pasiunile, abilitatile, talentele si personalitatea  contribuie fundamental la formarea lor profesionala si in alegerea celei mai bune modalitati de a folosi aceste atribute personale in carierele  viitoare. De asemenea, rezultatele cumulatei prezinta o perspectiva unica asupra Generatiei Z, identificand tendintele si schimbarile importante din piata muncii si oferind noi perspective printr-o experienta personalizata si construita dupa principiile gamificarii.

Peste 117 mii de profile individuale au fost create in aplicatie, cumulat, pe cele zece tari in care activeaza Deutsche Telekom. 36% dintre respondenti au un profil de educator – au abilitati de comunicare si impartasire a cunostintelor cu altii. 21% au aratat abilitati de lideri, manageri, iar 14% au relevat inclinatii artistice si creative.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat in parteneriat cu personalitati din randul Generatiei Z, dar si cu un grup de experti in resurse umane. Acesta urmareste conectarea utilizatorilor si oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspirationale si instrumente pentru descoperirea abilitatilor necesare in conturarea viitoarei cariere. Proiectul este sustinut de artista Billie Eilish, castigatoare a sapte premii GRAMMY.

"Le multumim tinerilor care au accesat platforma Futureproof in aceasta perioada si speram ca le-a oferit o perspectiva utila sau le-a confirmat abordarea actuala. Ne bucuram ca putem veni in sprijinul Generatiei Z cu astfel de initiative si proiecte care sa ii ajute pe tineri sa se autodefineasca mai bine si sa isi puna in valoare pasiunile si abilitatile individuale", a declarat Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

Mai multe informatii sunt disponibile aici: www.telekom.com/projectfutureproof  

Platforma online Futureproof dedicata tinerilor este disponibila aici: futurefeed.telekom.com/ro-RO

Videoclipul campaniei poate fi vizionat aici: https://youtu.be/NlHcgih86GI

Mai mult in Antreprenoriat, Telecom,


PUBLICITATE: