Peroni pocneste sampaniile
Vineri, 13 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Prin campaniile de marketing inovatoare care reflecta pozitionarea unica a stilului italian, cum ar fi Emporio Peroni si sponsorizarea in premiera de catre o marca de bere a Saptamanii Modei, aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate”, a spus despre Peroni Nastro Azzurro,  Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller, odata cu lansarea marcii super-premium in Franta.

SABMiller plc. a anuntat lansarea Peroni Nastro Azzurro in Franta, in inima orasului Monte Carlo, in celebrul club Zebra Square. Poate nu intamplator la evenimentul de lansare a fost prezent si unul dintre cei care sarbatoresc victoriile cu sampanie – pilotul de Formula 1 David Coulthard impreuna cu logodnica sa, prezentatoarea TV si modelul Karen Minier.

La petrecerea exclusivista au participat celebritati precum: Daniele Cavalli, fiul faimosului designer italian Roberto Cavalli, impreuna cu prietenii sai Luca Androsoni si Alex Postiglione. Recunoscut in toata lumea ca una dintre locatiile mondene cele mai exclusiviste, oficialii marcii spun ca Monaco s-a dovedit perfect pentru lansarea marcii in Franta.

Studiile arata ca exista un potential de crestere pe sectorul marcilor premium internationale in Franta, unde acest segment a crescut cu 3% intre 2004 si 2005 si se anticipeaza o accelerare a acestei cresteri in urmatorii cinci ani.

Peroni Nastro Azzurro face parte din portofoliul de marci internationale premium al SABMiller, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, alaturi de Pilsner Urquell si Miller Genuine Draft.


PUBLICITATE: