(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Pernod Ricard si-a lansat in Romania gama de whisky Ballantine’s Super Premium, ce cuprinde: Ballantine’s 17 yo, Ballantine’s 21 yo & Ballantine’s 30 yo. Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006.
“ Patrunderea acestei game in Romania este in egala masura un semn de maturizare a pietei la nivelul puterii de cumparare si un indice al specializarii si al rafinamentului consumatorului care trece la un alt nivel; romanul nu mai este un simplu consumator, ci incepe sa devina selectiv, fidel unei arome, unui brand”, declara Tudor Furir, General Manager Pernod Ricard Romania.
Ballantine’s 17 yo este cel mai premiat whisky de 17 ani din lume, fiind preparat dupa o reteta transmisa din generatie in generatie, reteta neschimbata de mai bine de 75 de ani. Ballantine’s 21 yo a fost premiat cu medalia de aur la „International Wine & Spirit Challenge” in 1998 si este vandut cu precadere in magazine selectionate si magazine Duty Free. Ballantine’s 30 yo se numara printre cele mai scumpe si mai sofisticate bauturi din lume, fiind obtinut dintr-o combinatie unica de cereale si conservat in recipiente de stejar timp de 30 de ani.
“Tot ceea ce ne dorim este ca lumea sa simta ca Ballantine’s este mai mult decat o simpla bautura... Ballantine’s este o stare de spirit, un brand aspirational si, mai presus de toate, o reflexie a fiecaruia dintre noi”, adauga Alice Sima, Marketing Manager, Pernod Ricard Romania.
AdPlayers.ro/File
/Pernod Ricard Romania
Companie francezã producãtoare si distribuitoare de bãuturi spirtoase si vinuri, Pernod Ricard este numarul 2 pe plan mondial si numãrul 1 in Europa, detinand in portofoliul sãu mãrci precum Ricard, Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Beefeater, Havana Club, Stolichnaya, Jameson, Martell, The Glenlivet, Jacob's Creek, Mumm, Perrier-Jouët.