Permen, mai potent cu The Ad Store
Marti, 19 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Agentia The Ad Store a castigat licitatia pentru Permen, un suplimentul nutritiv care stimuleaza potenta.

 

 “Subiectul pe care il propune insusi specificul medicamentului este o tema agreata de creativi pentru ca da frau liber la glume si, implicit, imaginatiei”, declara pentru AdPlayers, Remus Frunza (foto), General Manager al agentiei The Ad Store.

Campania de lansare Permen s-a materializat intr-o macheta de presa si poster, sub sloganul: “Masculinitate 1st class”. Potrivit agentiei, machetele au aparut in diverse publicatii ce vizau targetul: Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, Academia Catavencu si Playboy.

In ceea ce priveste tema executiei machetei de presa, oficialii The Ad Store spun ca “targetul masculin devine martorul unui act de magie prin care femeia se abandoneaza fortei miraculoase a barbatului. Dincolo de magie sta intotdeauna o realitate simpla, un truc, si de data asta trucul e Permen!”.

AdPlayersFile The Ad Store

The Ad Store (www.the-adstore.ro ) este o agentie de publicitate infiintata in Romania in anul 2002. Printre clientii acesteia se numara GlaxoSmithKline, Lafarge, Beres, Actavis, Wallmark, Europharm, Telemobil Post, Expand Health, Cramele Halewood, Gold&Platin, dealer autorizat Opel si Chevrolet.

Agentia face parte din reteaua The Ad Store (www.the-adstore.com ) – un grup international de agentii de publicitate cu acelasi nume, avand sediul central in SUA, la New York. Pe langa biroul din Romania si cele de la New York si Washington, din Statele Unite, retaua mai este prezenta in Tahiti, Italia, Germania, Croatia, Grecia, Belgia si  Spania.


PUBLICITATE: