Credit: Starbucks / RAN Events
Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu - Muzeul Municipiului Bucuresti.
AdPlayers. info
Strategie de reinventare pe fondul mentinerii restrictiilor in spatiile inchise din restaurante. Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu – Muzeul Municipiului Bucuresti, anunta reprezentantii de comunicare.
Potrivit informarii, cafeneaua Starbucks Piata Universitatii isi asteapta clientii intr-un spatiu modern si urban desfasurat pe 190 mp, fiind un adevarat refugiu in aglomeratia orasului. Cei pasionati de cafea vor fi placut impresionati de un design inovator, de micile detalii care ofera locului o amprenta unica si inconfundabila.
„Deschidem prima cafenea din Piata Universitatii, zona reper pentru bucuresteni si ne bucuram ca iubitorii de cafea vor avea o experienta completa in domeniul cafelei de specialitate si a gustarilor sanatoase. Este o perioada dinamica pentru noi, avem numeroase planuri pentru urmatoarea perioada, continuam si in acest an sa inovam si sa ne dezvoltam”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional pentru Romania si Bulgaria.
Starbucks Piata Universitatii Bucuresti, Interior
Proiectul complex a pus accent pe folosirea unor materiale naturale si a unor elemente de decor care sa se incadreze armonios in context, creand un spatiu modern ce transmite filosofia brandului Starbucks.
Elementul central al cafenelei, barul, este locul unde barista Starbucks prepara sortimentele de cafea, bauturile de sezon. Guatemala, Verona, Blonde Roast, Expresso, Columbia, Ethiopia, fiecare cu notele ei distincte, sunt sortimentele de cafea care vor putea fi comandate, degustate si in noul Starbucks.
Starbucks Romania continua si in acest an investitiile atat in schimbarea design-ului si modernizarea locatiilor, cat si in inovatie si varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continua sa acorde o mare atentie in ceea ce priveste modul si locul in care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale si lucreaza cu furnizori care se aliniaza la valorile companiei de responsabilitate sociala si de mediu.