Credit: KAFUNE / YOUTUBE
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
AdPlayers. info
Papaya semneaza o noua campanie de brand pentru KAFUNE, care continua si dezvolta linia creativa din 2019, anunta comunicarea brandului de cafea detinut de La Fantana.
Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in departament. Pentru al doilea an consecutiv, KAFUNE si Papaya transforma viata la birou dintr-un mediu aseptic, rece si depersonalizat intr-un spatiu viu si fun.
Executiile din 2020 cuprind doua productii video in care Oana Pellea antreneaza forta de vanzari KAFUNE imprumutand diverse roluri si personaje din filme celebre. Intr-un video, Pellea il intruchipeaza pe Al Pacino in rol de antrenor sportiv, dramatic, grav, implicat, iar in altul pe Yoda, senin si detasat. Executiile au ca obiectiv cresterea brand equity si a notorietatii KAFUNE intr-o campanie derulata printr-un mix de canale online si TV.
“KAFUNE e un brand proaspat, ireverentios, direct si cu putine bariere autoimpuse. Este creator de fun oriunde se afla – la birou, acasa sau in restaurante. Partenerii de la Papaya construiesc foarte bine pe structura KAFUNE si sustin consecventa brandului. Iar ideile lor creative sunt la fel de neasteptate precum reactiile pe care le are KAFUNE la viata din jurul nostru”, a declarat Gabriela Amza, Director Marketing, La Fantana.
„Inca de anul trecut, de cand angajam celebritati pentru departamentul de vanzari al Kafune - va reamintim interviurile cu Oana Pellea si cu Adrian Despot si „casting-ul” lui Dragos Bucur - ne-am dorit sa avem un brand care sa devina, cu timpul, un creator de continut fun si care sa se adreseze, in special, oamenilor din birouri si, mai nou, celor care lucreaza din birourile de-acasa. Ne-am dorit sa avem un content smart si entertaining pe care spectatorii sa-l savureze cu aceeasi placere cu care savureaza o cafea buna”, a declarat Dana Stefan - Client Service Director, Papaya Advertising.
Au gandit si creat pentru Papaya Advertising Robert Tiderle – Creative Director, Valentin Lica – Senior Copywriter, Dana Stefan – Client Service Director si Robert Soparlache – Senior Art Director.
KAFUNE este brandul de cafea detinut de catre La Fantana si dezvoltat in Italia de specialisti experimentati ai industriei cafelei, cu un istoric de decenii in selectie, prajire si blenduri de espresso. KAFUNE este disponibil atat pentru companii, prin servicii cu abonament, cat si consumatorilor persoane fizice, exclusiv prin vanzare directa pe www.magazin.kafune.ro
Mai mult in Campanii, Conturi,