„Padurea povestilor nemuritoare”. Sursa, Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=SPktSS0PN6o
Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
AdPlayers. info
Agentia McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara au lansat campania „Padurea povestilor nemuritoare”, un proiect inovator si plin de emotie, prin care oamenii se pot conecta cu natura si pot lasa o mostenire de durata, comunica autorii.
Potrivit initiatorilor, ruta creativa aleasa acum mai bine de 7 luni a insemnat o abordare cuprinzatoare care a imbinat perfect frumusetea profunda a fagilor seculari de la Nucsoara cu puterea convingatoare a naratiunilor personale. Totul a pornit de la ideea ca nu traim indeajuns de mult sa ne spunem povestea, insa fagii seculari din comuna Nucsoara o pot face in locul nostru.
Campania are in spate un mecanism prin care fiecare persoana care adopta un fag poate alege sa-si lase pe site povestea care ulterior va fi editata, inregistrata audio si imprimata pe un cod QR ce va fi plasat pe arborele adoptat. In acest fel, de fiecare data cand cineva scaneaza codul, va putea citi povestea respectiva si se va putea conecta cu cel care a adoptat arborele. Un fag poate fi adoptat pentru o perioada de 7 ani, iar adoptatorii primesc prin email un certificat cu imaginea arborelui ales si coordonatele GPS ale acestuia.
Victoria DonosDirector de Comunicare Fundatia Conservation Carpathia si
Raluca Andreica, Creative Director MCCANN PR.
„Poate sa-ti fie dor de ceva ce nu ai avut? Poti sa dai o cana cu apa si un colt de odihna celui care o sa te tradeze? Poti sa auzi pelicanii din inima Fagarasului? Raspunsurile le dau de azi arborii seculari de la Nucsoara, unde prinde radacini Padurea cu Povesti Nemuritoare” spune Raluca Andreica, Creative Director MCCANN PR.
,,Mecanismul e usor: adopta un arbore, lasa-i povestea ta, noi o rescriem, si arborele tau o spune mai departe, asa cum nu ai auzit-o vreodata. Miza e dubla: sa protejam arborii vechi si sa cream aici o comunitate care traieste din turism sustenabil, nu din exploatari forestiere. Alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara, am creat prin aceasta campanie o noua valoare: aceea a unicitatii acestei paduri, menita sa masoare valoarea ei istorica, genetica, patrimoniala, ecologica. Pentru ca paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. Si cred tare ca nu avem noi arborii. Ci ei ne au pe noi, daca le dam povestea noastra” adauga Raluca Andreica.
Victoria Donos, Director de Comunicare Fundatia Conservation Carpathia. „Cu totii avem povesti care ne fac sa fim ceea ce suntem, iar campania aceasta este un mod frumos de a le impartasi cu lumea. Prin adoptarea unui arbore, donatorii pot lasa o mostenire de durata si ii pot inspira pe altii sa se conecteze cu natura. Speram ca aceasta campanie nu numai ca va strange fonduri pentru a ne sustine misiunea, dar va crea si un sentiment de comunitate si apartenenta in randul donatorilor nostri. Abia asteptam sa vedem povestile unice si sincere care vor fi impartasite prin intermediul acestei campanii”
Proiectul reprezinta un mix armonios de creativitate, fundraising si dezvoltare turistica, pe masura ce sunt dezvaluite povestile ascunse ale acestor fagi venerabili.
Campania s-a lansat cu un video manifesto care a ”imprumutat” vocea inconfundabila a lui Victor Rebengiuc. Printre primii care au adoptat un arbore si si-au ascultat emotionati povestea au fost: Amalia Enache, Alex Grecu, Ana Maria Branza, Mihai Dedu, Alex Gavan, Charlie Ottley, Razvan Nedu, Vlad Petreanu si Mihail Pautov.
Filmarea video-ului pentru campania „Padurea povestilor nemuritoare” a fost o experienta unica ce a urmarit sa surprinda esenta fagilor stravechi si legatura profunda pe care acestia au creat-o cu oamenii. Calatoria plina de farmec in inima comunei Nucsoara si frumusetea uluitoare a peisajului salbatic au dus la imbinarea perfecta a cadrelor panoramice cu fagii batrani cu povestile personale impartasite de cei care i-au adoptat. Rezultatul, impresionant din punct de vedere vizual si emotional, a reusit sa capteze spiritul campaniei si sa inspire spectatorii sa se alature cauzei.
Mai mult despre campania „Padurea Povestilor Nemuritoare” pe www.arboricupovesti.ro .
Campania „Padurea Povestilor Nemuritoare”. Credite complete.
Raluca Andreica, Creative Director MCCANNPR
Manu Drosu, Art Director MCCANNPR
Miruna Gheorghe, Copywriter MCCANNPR
Beatrice Bran, Senior Account Executive MCCANNPR
Echipa Apollo Kamoda
Echipa Fundatiei Conservation Carpathia
Primaria Nucsoara
Filmul campaniei poate fi urmarit pe https://www.youtube.com/watch?v=SPktSS0PN6o
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR