PURINA invita startup-uri din domeniul ingrijirii animalelor de companie sa aplice la a sasea editie a programului de accelerare Unleashed
Miercuri, 11 Septembrie 2024


Compania cauta solutii tehnologice, in special AI pentru a ajuta la rezolvarea problemelor parintilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile. PURINA a accelerat deja 33 de startup-uri si va accelera pana la 10 noi afaceri de ingrijire a animalelor de companie in 2025

AdPlayers. info

PURINA, una dintre cele mai importante companii globale de ingrijire a animalelor de companie, invita startup-urile din intreaga lume sa conduca urmatoarea generatie de inovatori in domeniul ingrijirii animalelor de companie, aplicand pentru a face parte din cea de-a sasea cohorta a Unleashed by PURINA.

Impulsionat de PURINA Accelerator Lab, Unleashed este un accelerator de startup-uri de referinta in domeniul tehnologiei pentru animale de companie, conceput pentru a identifica, sprijini si sustine startup-urile disruptive care folosesc tehnologia pentru a imbogati viata animalelor de companie si a oamenilor care le iubesc.

In 2025, Unleashed va accelera pana la 10 startup-uri disruptive in cadrul programului sau renumit. PURINA cauta startup-uri din intreaga lume care valorifica solutii tehnologice, in special IA, pentru a ajuta la rezolvarea problemelor proprietarilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile.

Antrenori dedicati si experti Unleashed Champions de la PURINA vor ghida si indruma start-up-urile castigatoare pe parcursul cresterii lor, oferind expertiza si sprijin nepretuite. De asemenea, castigatorii au acces la reteaua Unleashed si PURINA. Startup-urile interesate sa participe isi pot depune candidatura incepand cu 26 august 2024. Aplicatiile se inchid la 30 septembrie 2024, iar castigatorii vor fi anuntati in februarie 2025.

Pana in prezent, Unleashed a primit peste 1.400 de inscrieri din 50 de tari si a accelerat cu succes 33 de startup-uri din intreaga lume, oferind solutii semnificative pentru proprietarii de animale de companie din intreaga lume. In unele cazuri, colaborarea PURINA cu startup-urile castigatoare a trecut de la accelerator la un acord comercial sau incubare. Dogamí din Clasa 2023 este un exemplu in acest sens, pe care PURINA l-a sprijinit in dezvoltarea unei comunitati de iubitori de animale care isi pot demonstra pasiunea pentru animalele de companie prin intermediul tehnologiei.

Dogamí a lansat PURINA DOGASNAX, primul brand virtual de hrana pentru animale de companie, in colaborare cu PURINA si DOGAMÍ Academy, aplicatia inovatoare de jocuri pentru curse de caini. In plus, Feragen, din promotia 2022, ofera teste genetice crescatorilor pentru a imbunatati sanatatea rasei pure. Cu scopul de a ajuta la rezolvarea problemei practicilor de reproducere necorespunzatoare, produsul Feragen a fost un perturbator binevenit in industrie si o potrivire strategica excelenta pentru Unleashed, iar noi continuam sa colaboram pentru a-i ajuta sa isi dezvolte serviciile si sa se extinda geografic.

PURINA Romania incurajeaza start-up-urile locale, pasionate de animalele de companie sa se inscrie in program pentru a beneficia de exepertiza si sprijin esential pentru o crestere si dezvoltare frumoasa, avand sansa chiar de a obtine access in reteaua Unleashed si PURINA.

Kim Bill, director al PURINA Accelerator Lab, a declarat: „Industria animalelor de companie a fost intotdeauna foarte axata pe inovare si ramane orientata spre crestere. Startup-urile deschid calea atunci cand vine vorba de valorificarea tehnologiei de consum in industria animalelor de companie. Pe masura ce asistam la cresterea tehnologiilor AI, startup-urile vor fi in fruntea modelarii acestei tehnologii pentru a imbunatati viata animalelor de companie.

Colaborarea cu startup-uri din intreaga lume ajuta intreaga cohorta sa se gandeasca la provocarile noastre intr-un mod divers. Am testat si am invatat cu startup-urile noastre si fiecare parte a beneficiat de pe urma calatoriei, iar aceasta devine mai buna in fiecare an si sunt cu adevarat entuziasmat de viitoarea noastra Cohorta 6 si de cresterea continua a retelei noastre Unleashed!”.

Pentru mai multe informatii despre program si pentru inscrieri https://www.unleashedbyPURINA.com/

Nestlé

Grupul Nestlé este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, PURINA sau NAN. In Romania, Nestlé s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Initiativele globale Nestlé:

In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor.

Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei. 

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: