Era digitala a oferit instrumente pentru a reimagina spatiul pe care Profi il dedica vinurilor, iar rebrandingul acestui raft a fost posibil cu sprijin din partea uriasului potential al inteligentei artificiale, filtrat si modelat de viziunea echipei companiei.
AdPlayers. info
Imbinand cu maiestrie traditia vinurilor si tehnologia secolului 21, PROFI, companie romaneasca, redefineste experienta de cumparare prin introducerea brandului "Crama Somelierilor". Era digitala a oferit instrumente pentru a reimagina spatiul pe care Profi il dedica vinurilor, iar rebrandingul acestui raft a fost posibil cu sprijin din partea uriasului potential al inteligentei artificiale, filtrat si modelat de viziunea echipei companiei.
“Colegii nostri au fost esentiali in rafinarea si implementarea ideilor, iar cu ajutor din partea inteligentei artificiale, acestia au devenit mult mai eficienti, avand acces la o munca de calitate si mai multe resurse in procesul de creatie," declara Gabriela Sirbu, director de sustenabilitate PROFI.
“Colaborarea dintre masina si om a dat viata noului nostru brand, facandu-l autentic si relevant pentru clienti. Cu toate aceste avantaje tehnologice, un lucru ramane clar: inteligenta artificiala nu functioneaza suficient de bine fara oameni.”
Potrivit reprezentantilor companiei, utilizand inteligenta artificiala, intr-un timp record PROFI a reusit sa creeze nu doar unul, ci zeci de concepte si idei pentru branding, inclusiv esenta unui comunicat de presa. Tehnologia AI a generat variantele de zeci de ori mai repede decat metodele conventionale, aducand eficienta si rapiditate in acest proces.
Inovatia adusa de inteligenta artificiala a fost apoi imbogatita si rafinata acolo unde a fost nevoie, cu experienta si perspicacitatea echipei PROFI. Inteligenta artificiala a generat rapid peste 100 de variante de nume, 70 de concepte de logo si diverse propuneri de texte de campanie, iar tehnici avansate de prompt engineering au condimentat intregul proces.
,,PROFI priveste catre viitor fara a pierde esenta prezentului si avand convingerea ca succesul depinde in egala masura de oameni si de modul in care ei interactioneaza cu tehnologia. Astfel, odata cu finalizarea acestui proiect de rebranding, PROFI pune bazele unui departament de inteligenta artificiala prin care avantajele noii tehnologii sa contribuie la evolutia companiei in tot mai multe arii de aplicabililtate. ” adauga reprezentantii de comunicare ai companiei.
Mai mult in Campanii, Retail, Business, Inteligenta Artificiala