Contul de comunicare imobiliar CENTURY 21 Romania, a intrat in portofoliul de clienti GolinHarris BucureSti. Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, fosta Lowe PR a castigat bugetul de PR CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an.
GolinHarris Bucuresti asigura servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 Romania, companie care detine pe plan local master franciza retelei CENTURY 21 Real Estate LLC® din Statele Unite. Agentia ofera o gama completa de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate si de brand, cu accent pe comunicarea digitala (Facebook, Twitter, bloguri), dar si strategia si implementarea comunicarii prin canalele traditionale de media si catre publicul intern.
GolinHarris Bucuresti deruleaza deja primele proiecte in social media pentru jucatorul imobiliar american care a intrat pe piata locala in anul 2007. Echipa implicata in dezvoltarea proiectului este coordonata din partea CENTURY 21 Romania de Catalin Scripcaru - Presedinte CENTURY 21 Romania si Gabriel Alexandru – Vicepresedinte si din partea GolinHarris Bucuresti de Monica Botez – PR Director, Alina Popa – Senior PR Executive si Anca Scarlat – Media Relations Specialist.
Mai mult in PR