(AdPlayers, Iulian Toma)
Contul de relatii publice Billa Romania va fi administrat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations. Bugetul a fost castigat in urma unei licitatii desfasurate de curand la care au participat, potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, un numar de 5 companii cu servicii de specialitate. Sabin Fane, Marketing Manager al companiei nu a putut fi contactat pentru a dezvalui numele participantilor.
Contactata telefonic, Simona Dan (foto), CEO Rogalski Grigoriu Public Relations a afirmat ca procesul de selectie a avut loc in urma cu o luna, insa nu a comentat valoarea contului. Conform estimarilor AdPlayers, bugetul de relatii publice Billa Romania este evaluat la 40.000-50.000 EUR pe an.
Rogalski Grigoriu Public Relations va asigura pentru Billa Romania servicii de consultanta de comunicare corporate, precum si dezvoltarea unor instrumente de crisis management si media audit. Pe aceste directii, agentia va dezvolta programe de community relations, media relations si comunicare online, dar si proiecte de responsabilitate sociala. In plus, Rogalski Grigoriu va acorda suport echipei Billa Romania in implementarea de servicii de comunicare interna.
Lantul de supermarketuri Billa este prezent pe piata din Romania din anul 1999, cand a avut loc deschiderea primului magazin in Bucuresti. In prezent reteaua de supermarketuri BILLA numara 49 de filiale in Bucuresti, Ploiesti, Arad, Timisoara, Cluj, Deva, Constanta, Galati, Craiova, Iasi, Braila, Sf. Gheorghe, Satu Mare, Bacau, Ramnicu Valcea, Baia Mare, Medias, Giurgiu, Reghin, Sibiu, Slatina, Tulcea, Suceava, Onesti, Petrosani, Falticeni, Turda, Piatra Neamt, Bistrita, Hateg, Orsova si Carei.
Mai mult in Licitatii , PR