Cu un buget total estimat de presa de specialitate la 2,5 miliarde USD, Procter & Gamble Co, unul dintre cei mai mari investitori in comunicare taie din publicitatea digitala aproape 150 Milioane USD, aproximeaza presa americana
adplayers. Iulian Toma
Cu un buget total apreciat de presa de specialitate la 2,5 miliarde USD, Procter & Gamble Co, unul dintre cei mai mari investitori in comunicare taie din publicitatea digitala aproape 150 Milioane USD, reprezentand aproape 6% din bugetul de publicitate, apreciaza presa americana de specialitate.
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente de reclama, inclusiv site-uri de trafic fals. Cel mai mare adversar al online-ului, televiziunea a avertizat in numeroase randuri ca unii advertiseri arunca banii pe geam in online, insa fara efect in schimbarea comportamentului de consum media al investitorilor in media.
„Avem cateva date potrivit carora campaniile s-au derulat in locuri nepotrivite ori au fost ineficiente” a afirmat David Taylor, CEO, P&G. „Nu cautam o formula de a investi intr-un canal media sau altul. Vrem ca fiecare dolar investit sa se reflecte in beneficii pentru consumatori si pentru actionarii companiei” a conchis presedintele executiv.
Deschizatoare de drumuri si tendinte de consum in publicitate in intreaga lume, compania Procter & Gamble Co este autoarea nu mai putin celebrei decizii de a taia bugete de publicitate pe Facebook, motivand castigarea unei nise in detrimentul acoperirii intregului potential public pentru brandurile din portofoliu.
Mai mult in Interactive, Digital, Conturi