(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna. Conceputa pentru a continua stilul de comunicare Orange, potrivit reprezentantilor agentiei, campania “Orange Young” a adus o premiera ca productie realizata in Romania – tehnica “stop – frame”.
“Suntem foarte fericiti ca putem arata primele rezultate concrete ale colaborarii Leo Burnett cu Orange Romania, dupa ce anul trecut am inceput sa lucram cu Orange Moldova”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett & Target. „Orange este liderul pietei de telecomunicatii din Romania si unul dintre cele mai interesante, apreciate si bine conturate branduri interationale”.
Prima tema primita de la Orange Romania de catre Leo Burnett a fost promovarea unui nou program ce ofera tinerilor abonati si ultilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati: tarife si optiuni speciale pentru apelurile in grupul de varsta 14-24 de ani, in toata reteaua Orange si in afara ei. Raspunsul Leo Burnett, spun autorii, este campania “Orange Young” conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi.
“E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma”, spune Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett. „Mesajul “castiga impreuna cu prietenii” a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare.
In privinta executiilor TV, sustin reprezentantii Leo Burnett, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden&Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei, spune agentia, este o premiera pentru Romania - a fost realizat in intregime folosind personaje-jucarie prin utilizarea tehnicii “stop-frame” care, adauaga autorii, creeaza un stil vizual foarte modern si inovativ, extrem de apreciat in randul tinerilor, publicul tinta al serviciului si campaniei de comunicare.
“In realizarea spotului am filmat si fotografiat fotograma cu fotograma fiecare cadru cu personajele-jucarie din poveste, iar in situatiile cand aveam nevoie de miscare de camera, am folosit un echipament numit motion control, care memoreaza miscarile aparatului de filmat, permitand sa tragem de mai multe ori acelasi cadru”, declara Razvan Giurcaneanu, AV Production Executive. „Asta ne-a folosit mai ales la cadrele cu mai multe personaje-jucarie, pe care am putut sa le filmam separat si apoi sa le montam impreuna”.
Giurcaneanu spune ca „Pentru o secunda de montaj, s-a filmat o ora, chiar si doua, iar la final am completat ca un puzzle cadrele obtinute peste un montaj animatix 3D. Pentru un spot care la final a avut 45 de secunde s-a filmat, asadar, timp de patru zile, post-productia necesitand si ea alte cinci zile”
ADFILE
Advertiser: Orange Romania
Mirela Bosoi - Head of Consumer Communication
Doina Stoica - Communication Manager
Agentie: Leo Burnett
Elena Ionita – Strategic Planner;
Raluca Borascu – Strategic Planner
Emilian Arsenoaiei – Creative Director;
Theodor Sandu – Art Director;
Corina Bacanu – Copywriter;
Ghica Popa – Sr. Art Director;
Mihai Botarel – Copywriter;
Celia Draganoaia - Copywriter
Razvan Giurcaneanu – AV Production Manager
Ionut Mosteanu – Brand Communication Director;
Ana-Maria Ivanescu – Brand Communication Supervisor;
Ioana Strirbulescu - Brand Communication Executive;
Casa de productie Abis:
Razvan Marculescu – Regizor;
Jordi Rexach – DOP;
Gabi Antal – Producer;
Adriana Ionica – Flame Artist;
Sergiu Negulici – Animation/3D Artist;
Loredana Moise – Postproduction Manager.