"Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia" Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016


sursa: CannesLions.com

„Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.


adplayers. info

Agentia Jazz, alaturi de Societatea Ornitologica Romana, Federatia Coalitia Natura 2000 si Rogalski Damaschin Public Relations au obtinut in premiera Gold Lion in categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la editia 2016 a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!

„Este pentru prima oara in ultimii ani cand agentii romanesti neafiliate si artisti independenti obtin aceasta distinctie participand la Cannes Lions cu o singura campanie, inscrisa intr-o singura categorie, marcand inceputul ofensivei agentiilor independente, care dispun de creativitate, energie si experienta pentru a face posibile rezultate cu impact pentru intreaga societate.  Andreea Ilie, mezzosoprana la Filarmonica Banatul Timisoara, a fost vocea care a dat glas cauzei pasarilor cantatoare ale Romaniei si ambasadoarea campaniei” spun autorii.

Campania premiata la Cannes Lion a fost initiata de Jazz si Societatea Ornitologica Romana (SOR) si a condus intr-un timp record la modificarea Legii Vanatorii, interzicand total sau reducand cota de vanat pentru mai multe specii de pasari simbol pentru romani. Utilizand muzica in mod creativ, campania a creat presiune publica astfel incat politicienii sa tina cont de cerintele societatii civile, intr-o perioada in care agenda publica era dominata de alte subiecte decat Legea Vanatorii.



http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/783033/a-voice-for-songbirdssaveoursongbirds

 „Suntem fericiti ca un gest simplu si real, o cauza atat de frumoasa ne-a iesit. Am mai zis si o sa mai zicem: daca toti creativii din aceasta industrie si-ar alege cate o cauza, o indignare personala etc, si ar incerca sa-i gaseasca rezolvarea in lumea reala, atunci poate ca lumea chiar ar fi un loc mai bun. Asta e puterea comunicarii cu suflet. Sunt multe de facut si multe pe care le putem face noi. Nici nu trebuie sa cautam mult, povestile sunt langa noi, le traim deja. Multumim oamenilor care au crezut in cauza noastra si oamenilor din SOR si Natura 2000 care vor sa faca ceva in si pentru Romania” a declarat Andreea Ghenoiu, Group Creative Director Jazz.

Campania a avut ecouri imediate in presa nationala si internationala, care a sustinut neconditionat intregul demers, creand un subiect de interes pentru publicul din Romania. In mediul online, campania a fost centrata in jurul site-ului www.salveazaciocarlia.ro, acolo unde vizitatorii au putut semna o petitie, au putut share-ui materialele video si audio si au putut descarca triluri ale celor mai indragite pasari cantatoare ale romanilor.In social media, mai multi artisti au adoptat-o si s-au alaturat sustinerii ei.

In urma campaniei, Legea Vanatorii a fost adoptata cu modificarile propuse de ONG-urile de mediu,  iar Ministerul Mediului a redus cota de vanatoare pentru ciocarlie, in timp ce unele pasari au disparut complet de pe lista celor care pot fi vanate.

Campania in cifre

 ·     Peste 300,000 vizualizari ale spotului video pe platforma Hotnews.ro

·       15 stiri si reportaje la TV si radio, dintre care un reportaj la Pro TV in prime-time

·       129 articole in presa online si pe bloguri

·       16 aparitii in presa scrisa

·       9,047 de semnaturi pe petitia online

·       11,822 vizitatori unici pe site-ul salveazaciocarlia.ro

·       Peste 35,000 vizualizari ale spotului pe YouTube

·       2,368 de share-uri pe Facebook

·       92,408 reach organic pe pagina de Facebook intr-o luna

·       293,205 afisari pe pagina de Facebook intr-o luna

·       0 lei buget, insa multa energie si dedicare din partea initiatorilor si partenerilor



Mai mult pe site-ul Cannes Lions

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: