adplayers. info
Unicredit salveaza bani si timp cu Super-bloggerii. Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Timp de o luna, bloggerii Cristi China, Victor Kapra, Cristi Șerb si Simona Tache s-au transformat in super-eroi cu ajutorul aplicatiei Unicredit in care cei patru bloggeri au prezentat beneficiile Online B@nking,reinterpretate ca super-puteri care ii ajuta sa salveze bani si timp pentru lucrurile cu adevarat importante:
Simona Tache, alias “Super-Simona” din campania Unicredit, i-a ajutat pe ceilalti sa uite de tentatiile de moment si sa economiseasca pentru lucrurile pe care si le doresc cu adevarat, in timp ce Cristi Șerb, devenit “Super-Cristi”, a avut puterea de super-multitasking, platind toti furnizorii in doi timpi si trei miscari.
Daca Victor Kapra, “Super-Victor”, a avut super-control asupra banilor stiind cat, cand, unde si pe ce a cheltuit bugetul pe care nu si l-a mai depasit, “Super-Chinezu”, Cristi China, a fost super-eficient cu butonul unic de plati.
“Cand am proiectat noua aplicatie de Online B@nking am avut in gand toate aceste lucruri: sa fie simplu, sa ne ajutam clientii sa inteleaga in ce fel isi cheltuie banii si sa reuseasca apoi si sa economiseasca”, spune Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking UniCredit Bank Romania.
Cei patru bloggeri au publicat saptamanalcate un episod de banda desenata, in care si-au folosit super-puterile in situatii ce tin de finante si de viata lor personala. Totodata, benzile desenate prezinta si situatii in care super-eroii au ajutat alte persoane in a-si atinge obiectivele financiare sau personale. In plus, vloggerul Zmenta nu s-a lasat nici el mai prejos: vazand faptele eroice ale colegilor de breasla, a decis sa devina si el Super-Zmenta, intr-un spoof video.
Mai mult despre Republika
Mai mult in Conturi