Dupa IPG, la sfarsitul saptamanii trecute a fost randul grupurilor Omnicom si Publicis sa anunte colaborarea cu autoritatile americane in incercarea de a lamuri adevarul in privinta suspiciunilor de trucare a unor licitatii
adplayers. Iulian Toma
Investigatia declansata de catre Departamentul de Justitie, Divizia Antitrust din SUA in cazul productiilor si postproductiilor video are noi parteneri care au anuntat colaborarea cu autoritatile.
Dupa IPG, a fost randul grupurilor Omnicom si Publicis sa anunte la sfarsitul saptamanii trecute colaborarea cu autoritatile americane in incercarea de a lamuri adevarul in privinta suspiciunilor de trucare a unor licitatii de productie si post-productie video, in urma carora companii din cadrul unor grupuri de marketing si comunicare ar fi fost privilegiate in procesele de selectie a acestor servicii, in dauna jucatorilor independenti din industrie.
Desi presa de marketing si comunicare americana estimeaza ca investigatia Departamentului de Justitie vizeaza toate marile grupuri de comunicare ce au in structura lor unitati de productie si post-productie video, grupuri cum sunt WPP sau Havas nu au avut comentarii pe marginea subiectului.
Aproximata de presa de peste ocean la un volum de afaceri de aproximativ 5 Miliarde USD, productia si post-productia video face subiectul unei ample investigatii declansate de Departamentul de Justitie, Divizia Antitrust din Statele Unite ale Americii, in privinta corectitudinii practicilor de selectie a companiilor.
Fixarea preturilor sau licitatiile "trucate" pentru selectia serviciilor sunt interzise in legislatia americana, iar incalcarea legii in astfel de cazuri face subiectul investigatiilor Diviziei Anitrust din cadrul Departamentului de Justitie din Statele Unite.
Mai mult in Licitatii, Legislatie,