Om de marketing nou la podgoria Sarica Niculitel. Andreea Lica are 17 ani pe piata locala si Panama
Vineri, 25 Martie 2016
 

adplayers. Iulian Toma

Dupa16 ani de publicitate, ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adaugadoiani la celmai mare mall localdin Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si incepand din  luna martie pune umarul la constructia marketingului pentru una dintre cele mai vechi podgorii din Romania, Sarica Niculitel, dupa cum a declarat in exclusivitate pentru adplayers, noul oficial de marketing al podgoriei dobrogene.

“In momentul de fata suntem in momentul construirii imaginii de brand Via Viticola-Sarica Niculitel” a declarat Andreea Lica, recent numita sa se ocupe de marketingul podgoriei de vinuri.

“Preluata anul trecut, mai exact in august 2015, societatea detinatoare a podgoriei Sarica-Niculitel din Dobrogea, a ajuns, printr-o serie de investitii ale actionarului majoritar, dar si prin atragerea altor investitori, ca in momentul de fata sa fie pregatita sa lanseze pe piata cinci game noi de vinuri (Caii de la Letea – editie limitata, Caii de la Letea, Aligole, Sarica, Lotca)”, a mai spus Andreea Lica.

Fondator al agentiei Medes Advertising, Andreea Lica a trecut atat prin momentele bune cat si cele mai putin bune ale pietei romenesti de publicitate, inainte sa plece in martketingul si comunicarea din Panama. Lica a acumulat  experienta in servicii de marketing  de la furnizor de servicii de comunicare Full Services dedicate (healthcare dedicated -Clienti: Sicomed, Walmark, GSK etc), la comunicare BTL: 4U Bright Ideas  - agentie de servicii BTL, pentru clienti precum Cora, Kaufland, Baneasa Shopping City. In 2012, Andreea Lica si echipa agentiei au organizat pentru prima data o campanie de comunicare de Ziua Armatei Romaniei simultan in 8 locatii de mall-uri,din 5 orase.

In Panama a ales sa mearga pentru experienta internationala la cel mai mare mall local, insa dorinta de a face ceva in Romania, pentru una din cele mai vechi podgorii, a fost o ambitie mult mai mare decat aceea decat sa ramana pe piata internationala. In prezent la carma departamentului de marketing Via Viticola-Sarica Niculitel, in urmatoarea perioada Andreea Lica vrea sa-si foloseasca toata experienta din comunicare pentru a creste vinurile romanesti de pe cunoscuta podgorie dobrogeana.

Mai mult in Conturi, Business, management

 


PUBLICITATE: